◄ ارائه فاکتور الکترونیکی امدادخودروها به صورت پیامک
قطعات ارائهشده توسط امدادگرهای جادهای اصل و مورد تأیید کارخانه سازنده است. عباسعلی غیاثی دبیر انجمن صنفی خدمات پس از فروش خودرو با اعلام این مطلب افزود: امدادگرها اجازه تأمین قطعه ندارند و باید تمام قطعات موردنیاز خود را از طریق شرکت تأمین کنند و در مقابل آن رسید ارائه دهند.
قطعات ارائهشده توسط امدادگرهای جادهای اصل و مورد تأیید کارخانه سازنده است. عباسعلی غیاثی دبیر انجمن صنفی خدمات پس از فروش خودرو با اعلام این مطلب افزود: امدادگرها اجازه تأمین قطعه ندارند و باید تمام قطعات موردنیاز خود را از طریق شرکت تأمین کنند و در مقابل آن رسید ارائه دهند.
غیاثی تأکید کرد: این قطعات 2 ماه یا 3 هزار کیلومتر به همراه اجرت گارانتی دارند اما بازهم امکان دارد از طرف برخی سوءاستفاده صورت بگیرد که این امر نافی مسئولیت شرکتها نیست و شرکتها جوابگوی تخلفات احتمالی هستند زیرا آنها باید نظارت خود را قویتر کنند.
او ادامه داد: برای اینکه کوچکترین شائبهای در خصوص مبالغی که شرکتهای امداد خودرو از مشتریان اخذ میکنند وجود نداشته باشد، برگ خریدهای الکترونیکی صادر میشود، بدینصورت که پس از انجام خدمات توسط امدادگر یک لینک به موبایل مشتری فرستاده میشود که در آن میزان قطعات مصرفشده و اجرت مشخصشده و همان مبلغ باید پرداخت شود.
به گزارش ایلنا، دبیر انجمن صنفی خدمات پس از فروش خودرو افزود: با این وضعیت دیگر امدادگر هیچ هزینه اضافی نمیتواند دریافت کند ضمن آنکه بعد از اتمام کار از طرف شرکت بازرسی و کنترل کیفیت با مشتری تماس گرفته میشود تا میزان رضایت از خدمات بررسی شود این در حالی است که شرکت ایرانخودرو و سایپا نیز بهطور جداگانه واحدهای بازرسی آنها با مشتریان تماس میگیرند و از آنها در مورد کیفیت خدمات سؤال میکنند.
هموطنان عزیز برای جلوگیری از هر گونه سوئاستفاده، میتوانند با استفاده از اپلیکیشن 141 یا مراجعه به سایت www.141.ir و استعلام پلاک خودرو امدادگر از مجاز یا غیر مجاز بودن این امداد خودرو مطلع شوند.