بازدید سایت : ۵۶۱۵۹

◄ بررسی ثبت‌سفارش غیرقانونی خودرو در فراکسیون مستقلین

صبح امروز در نشست فراکسیون مستقلین با حضور محمد شریعتمداری وزیر صنعت انجام شد و در آن تخلفات مربوط به ثبت‌سفارش غیرقانونی خودرو موردبررسی قرار گرفت.

بررسی ثبت‌سفارش غیرقانونی خودرو در فراکسیون مستقلین
تین نیوز

صبح امروز در نشست فراکسیون مستقلین با حضور محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارتتخلفات مربوط به ثبت‌سفارش غیرقانونی خودرو موردبررسی قرار گرفت.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایسنا، مهرداد لاهوتی، سخنگوی فراکسیون مستقلین با اعلام این خبر افزود: در این جلسه آقای شریعتمداری توضیحاتی را راجع به تخلفات صورت گرفته در ثبت‌سفارش خودرو ارائه کرد و گفت که در آن زمان واردات ممنوع شده بود، اما سیستم ثبت‌سفارش از بیرون هک شده بود که همان زمان موضوع به دستگاه‌های نظارتی اعلام شد و اخبار مربوط به آن در سال ۱۳۹۶ از صداوسیما پخش شد.

لاهوتی اضافه کرد: آقای شریعتمداری همچنین گفتند از 6هزار و 481 خودروی ثبت‌سفارش شده، هزا رو 940 خودرو ترخیص شده و جلوی مابقی گرفته‌شده است. ایشان همچنین گفت علل این موضوع درحال بررسی است و ضرورت برخورد با متخلفین موردتوجه وزارت صنعت، معدن و تجارت قرار دارد.

ثبت‌سفارش غیرقانونی خودرو که با همکاری چند شرکت واردکننده خودرو، شرکت پشتیبانی سایت ثبت‌سفارش خودرو و تعدادی از کارمندان وزارت صنعت انجام شد، باعث شد تا مشکلات زیادی در سیستم واردات خودرو ایجاد شود.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.