بازدید سایت : ۴۵۷۲۲

◄ نگران کمبود خودرو در بازار نباشید

منصور معظمی، مدیرعامل ایدرو به مردم توصیه کرد، نگران کمبود خودروی داخلی در بازار نباشند و افزود: در چند ماه آینده به‌اندازه کل تقاضای بازار، تأمین خودرو خواهد شد.

نگران کمبود خودرو در بازار نباشید
تین نیوز

منصور معظمی، مدیرعامل ایدرو به مردم توصیه کرد، نگران کمبود خودروی داخلی در بازار نباشند و افزود: در چند ماه آینده به‌اندازه کل تقاضای بازار، تأمین خودرو خواهد شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، معظمی اضافه کرد: در جلسه هفته گذشته سازمان گسترش با وزیر صنعت، قطعه‌سازان و خودروسازان، برای تأمین خودرو در سال‌جاری برنامه‌ریزی انجام شد و براین اساس تصویب شد که ارز موردنیاز تولید خودرو و قطعه به‌طور کامل از طریق بانک مرکزی تأمین شود.

رئیس هیئت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران تأکید کرد: امیدواریم با برنامه‌ریزی‌هایی که صورت گرفته بتوانیم نیاز خودروی کشور را در سال 97 تأمین کنیم.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: واردات قطعات موردنیاز خودرو تا پایان تیرماه مشکلی نداشته  و به‌صورت روان انجام‌شده است و این واردات می‌توانند نیاز بازار در سال 97 را تأمین کنند.

معظمی تصریح کرد: ما به‌عنوان وزارت صنعت، معدن و تجارت سیاست‌گذار و ناظر واردات هستیم و این بخش‌خصوصی است که واردات به کشور را انجام می‌دهد از طرف دیگر خودروساز و قطعه‌ساز هرکدام تولیدات خود را انجام می‌دهند و ما تنها در این میان وظیفه نظارت و هماهنگی بین این اجزا را برعهده داریم.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.