دستور فوری وزیر صنعت برای حل مشکل مشتریان
انبوه مشکلات مشتریان ایران خودرو و سایپا باعث شده تا وزیر صنعت معدن و تجارت دستور حل فوری این مشکلات را صادر کند.
انبوه مشکلات مشتریان ایران خودرو و سایپا باعث شده تا وزیر صنعت معدن و تجارت دستور حل فوری این مشکلات را صادر کند.
به گزارش تیننیوز به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، در جلسه وزیر صمت با مدیران دو خودروسازی بزرگ کشور مقرر شده که مدیران ارشد این شرکتها با مشتریان ملاقات حضوری داشته باشند و برای مشکلات موجود چاره اندیشی کنند .
ایران خودرو و سایپا هم عصر پنجشنبه با صدور اطلاعیه هایی از مشتریان خود دعوت کردند تا در روز شنبه ششم بهمن از ساعت 9 صبح تا ساعت 17 به آدرس های اعلامی مراجعه و مشکلات و گلایه های خود را مطرح و برای آن چاره اندیشی شود .
بر اساس این گزارش از مهمترین مشکلاتی که مشتریان ایران خودرو و سایپا از آن گلایه مندند : تاخیر زیاد در تحویل خودروهای ثبت نامی ، افزایش پی در پی قیمتها ، تغییر خودروهای ثبت نام شده با انواع دیگر تولیدات، عدم تحویل خودروهای سنگین توسط سایپا دیزل ، خدمات پس از فروش نا مناسب ، قطعات منفصله بی کیفیت و مواردی از این دست است
همچنین وزیر صنعت، معدن و تجارت هفته گذشته با فراخواندن مدیران عامل ایران خودرو و سایپا نسبت به عمل کردن آن ها به تعهدات فروش خود اولتیماتوم داده بود.
رضا رحمانی بر ضرورت احقاق حقوق مردم در خرید خودرو تاکید کرد و افزود: سازمان حمایت و خودروسازان بر اساس مصوبات قانونی باید به گونه ای عمل کنند که رضایت مردم در قضیه پیش فروش خودروها جلب شود.
وی افزود: هیچ گونه مماشاتی از سازمان حمایت در برابر احقاق حقوق مردم مورد قبول نیست و باید به صورت روزمره دستورات صادر شده را پیگیری کند.
وزیر صنعت، معدن و تجارت اضافه کرد: اطلاع رسانی از نحوه واگذاری و اطمینان بخشیدن به مردم نسبت به احقاق حقشان موضوعی است که هم خودروسازان و هم سازمان حمایت باید به طور جدی به آن اهتمام کنند.
براساس اطلاعیه های منتشر شده ، مدیران ارشد ایران خودرو و سایپا ، روز شنبه ششم بهمن ماه از ساعت 9 صبح تا 17 پاسخگوی مشکلات مشتریان خواهند بود .
نشست مدیران گروه صنعتی ایران خودرو در کیلومتر 14 جاده مخصوص تهران – کرج (شهید لشگری ) جنب بیمه و بانک پارسیان درب 4 ایران خودرو و نشست مدیران سایپا با مشتریان در کیلومتر 18 جاده قدیم کرج و در مجموعه سازه گستر سایپا برگزار می شود.
ایران خودرو و سایپا هم عصر پنجشنبه با صدور اطلاعیه هایی از مشتریان خود دعوت کردند تا در روز شنبه ششم بهمن از ساعت 9 صبح تا ساعت 17 به آدرس های اعلامی مراجعه و مشکلات و گلایه های خود را مطرح و برای آن چاره اندیشی شود .
بر اساس این گزارش از مهمترین مشکلاتی که مشتریان ایران خودرو و سایپا از آن گلایه مندند : تاخیر زیاد در تحویل خودروهای ثبت نامی ، افزایش پی در پی قیمتها ، تغییر خودروهای ثبت نام شده با انواع دیگر تولیدات، عدم تحویل خودروهای سنگین توسط سایپا دیزل ، خدمات پس از فروش نا مناسب ، قطعات منفصله بی کیفیت و مواردی از این دست است
همچنین وزیر صنعت، معدن و تجارت هفته گذشته با فراخواندن مدیران عامل ایران خودرو و سایپا نسبت به عمل کردن آن ها به تعهدات فروش خود اولتیماتوم داده بود.
رضا رحمانی بر ضرورت احقاق حقوق مردم در خرید خودرو تاکید کرد و افزود: سازمان حمایت و خودروسازان بر اساس مصوبات قانونی باید به گونه ای عمل کنند که رضایت مردم در قضیه پیش فروش خودروها جلب شود.
وی افزود: هیچ گونه مماشاتی از سازمان حمایت در برابر احقاق حقوق مردم مورد قبول نیست و باید به صورت روزمره دستورات صادر شده را پیگیری کند.
وزیر صنعت، معدن و تجارت اضافه کرد: اطلاع رسانی از نحوه واگذاری و اطمینان بخشیدن به مردم نسبت به احقاق حقشان موضوعی است که هم خودروسازان و هم سازمان حمایت باید به طور جدی به آن اهتمام کنند.
براساس اطلاعیه های منتشر شده ، مدیران ارشد ایران خودرو و سایپا ، روز شنبه ششم بهمن ماه از ساعت 9 صبح تا 17 پاسخگوی مشکلات مشتریان خواهند بود .
نشست مدیران گروه صنعتی ایران خودرو در کیلومتر 14 جاده مخصوص تهران – کرج (شهید لشگری ) جنب بیمه و بانک پارسیان درب 4 ایران خودرو و نشست مدیران سایپا با مشتریان در کیلومتر 18 جاده قدیم کرج و در مجموعه سازه گستر سایپا برگزار می شود.