بازدید سایت : ۴۴۹۷۹
رئیس سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع:

32 شناور سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع در اختیار سیل زدگان قرار گرفت

نیروهای سازمان صنایع دریایی هم‌زمان با آغاز بارش‌ها و جاری شدن سیل در گلستان اقدامات لازم در خصوص آماده‌سازی 32 شناور را در دستور کار خود قرار دادند تا در کنار سایر دستگاه‌های کشوری و لشکری همراه مردم باشند.

32 شناور سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع در اختیار سیل زدگان قرار گرفت
تین نیوز

طی صدور فرمان رهبر معظم انقلاب به رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و دستور امیر سرتیپ حاتمی مبنی بر آمادگی سازمان های تابعه وزارت دفاع برای کمک‌رسانی به مناطق سیل‌زده استان‌های مازندران و گلستان، سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح نسبت به آماده‌سازی 32 فروند شناور در راستای تسریع روند امدادرسانی اقدام کرد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع؛  امیر دریادار رستگاری مدیر عامل این سازمان در این رابطه اظهار داشت: نیروهای سازمان صنایع دریایی برابر این دستور از همان لحظه وقوع سیل در کنار سایر نیروهای مسلح و دستگاه های کشوری با همه امکانات خود وارد میدان شدند تا بتوانند در امر امدادرسانی نقش خود را به نحو صحیح ایفا کنند.

وی به همکاری سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع  با سازمان های امدادرسان اشاره کرد و افزود: بیش‌ترین خسارت به اموال و مزارع کشاورزی مردم وارد شده است و تلاش کردیم با همراهی و همکاری هرچه بیش‌تر آلام آسیب‌دیدگان را کاهش دهیم.

وی گفت: نیروهای سازمان صنایع دریایی هم‌زمان با آغاز بارش‌ها و جاری شدن سیل در گلستان اقدامات لازم در خصوص آماده‌سازی 32 شناور را در دستور کار خود قرار دادند تا در کنار سایر دستگاه‌های کشوری و لشکری  همراه مردم باشند.

امداد نیروهای مسلح به سیل زدگان تین نیوز

امیر دریادار رستگاری با بیان این‌که شناورهای در اختیار گذاشته شده از نوع کانو و موتوری بوده‌اند تصریح کرد: به‌دلیل شرایط سخت تردد مسیرهای غرقاب شده در مناطق آسیب‌دیده قایق‌های کانو توانستند در گذرگاه‌های باریک و معابر آب گرفته امدادرسانی را تسریع دهند.

وی خاطرنشان ساخت: قایق‌های کانو با بدنه فایبرکلاس توانستند نقش خود را در جابه‌جایی نیروهای امدادی، کمک به مصدومان و حمل بار و تسریع توزیع مواد غذایی به خوبی ایفا کنند.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.