بازدید سایت : ۳۴۳۶۵

جابجایی ۲.۵ میلیون نفر سفر دریایی در هرمزگان طی ۱۱ روز

به گفته رئیس کمیته خدمات حمل و نقل سفرهای دریایی ستاد اجرایی خدمات سفر هرمزگان، طی ۱۱ روز گذشته ۲ میلیون و ۴۱۸ هزار و ۴۵۲ نفر سفر دریایی از طریق بنادر مسافری هرمزگان به مقصد جزایر خلیج فارس و بالعکس به ثبت رسیده است.

جابجایی ۲.۵ میلیون نفر سفر دریایی در هرمزگان طی ۱۱ روز
تین نیوز

علیرضا محمدی کرجی‌ران؛ رئیس کمیته خدمات حمل و نقل سفرهای دریایی ستاد اجرایی خدمات سفر هرمزگان، گفت: در طرح تسهیل سفرهای دریایی تا پایان ششم فروردین ۲ میلیون و ۴۱۸ هزار و ۴۵۲ نفر سفر دریایی داشته‌اند، این میزان تردد نسبت به مدت قبل از شروع ویروس کرونا، ۳۴۱ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، وی میزان جابه‌جایی شناورهای مسافری و تفریحی طی این مدت را ۷۶ هزار و ۶۹ شناور اعلام کرد و افزود: از ۲۵ اسفندماه سال گذشته تا ۶ فروردین امسال، ۳۸۳ هزار و ۵۷۸ خودرو از طریق بنادر پل و لافت جابه‌جا شده‌اند که در این بخش نیز در همسنجی با دو سال گذشته ۲۵ درصد افزایش به ثبت رسیده است.

به گزارش سازمان بنادر و دریانوردی، رئیس کمیته خدمات حمل و نقل سفرهای دریایی ستاد اجرایی خدمات سفر هرمزگان افزود: ۱۸۰۰ نفر به صورت مستقیم در طرح تسهیل سفرهای دریایی نوروز ۱۴۰۱ برای فراهم کردن شرایط سفر ایمن و رفاه مسافران دریایی مشغول خدمت‌رسانی هستند.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.