بازدید سایت : ۸۲۳۹۵

توسعه خدمات دریایی مطلوب، راه حل ارتقای ظرفیت های تجاری و اقتصاد دریامحور

توسعه خدمات دریایی مطلوب در جزیره قشم، نقش مهمی در افزایش و ارتقای ظرفیت های تجاری، کاهش هزینه و زمان در اقتصاد دریا محور، گردشگری و مسافری منطقه خواهد داشت.

توسعه خدمات دریایی مطلوب، راه حل ارتقای ظرفیت های تجاری و اقتصاد دریامحور
تین نیوز

در جلسه سرپرست توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه منطقه آزاد قشم و مدیرعامل شرکت هدایت کشتی بر اینکه توسعه خدمات دریایی مطلوب در جزیره قشم، نقش مهمی در افزایش و ارتقای ظرفیت های تجاری، کاهش هزینه و زمان در اقتصاد دریا محور، گردشگری و مسافری منطقه خواهد داشت، تاکید شد.

به گزارش تین نیوز به قنل از ایسنا، در جلسه ای با حضور سرپرست توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه منطقه آزاد قشم و مدیرعامل شرکت هدایت کشتی و اعضای هیأت مدیره این شرکت، بر لزوم بهره گیری مناسب از ظرفیت یدک کشی و عملیات راهنمایی تاکید شد.  

لزوم راه اندازی شعبه ای از شرکت هدایت کشتی با تجهیزات و شناورهای خدماتی و یدک کشی برای ارائه خدمات مطلوب و بهینه به اسکله های بخش های خصوصی و بنادر تجاری منطقه آزاد قشم به عنوان یکی از شاخص های موثر در تجارت دریایی، ارتقای استانداردهای دریایی و خدمات دهی به خطوط کشتیرانی و تجار منطقه آزاد قشم از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود.  

در ادامه، مدیرعامل شرکت هدایت کشتی نیز بر آمادگی این شرکت برای همکاری با سازمان منطقه آزاد قشم درراستای ارتقای کیفیت و استاندارد سازی خدمات دریایی در جزیره قشم تاکید کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.