بازدید سایت : ۳۴۳۶۵
در گفتگو با تین نیوز عنوان شد:

◄ وعده هایی که چمران از روحانی می گیرد

◄ وعده هایی که چمران از روحانی می گیرد

تین نیوز | رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه" رئیس جمهوری در هشتمین سفر دولت، وعده های چشمگیری در حوزه حمل و نقل به شهر مشهد داد" گفت: ان شاالله با دعوت از ایشان برای بازدید از تهران همان وعده ها را خواهیم گرفت.

مهدی چمران در گفتگو با خبرنگار تین نیوز، با اشاره به سفر رئیس جمهوری و هیئت دولت به شهر مشهد و وعده های چشمگیر در حوزه حمل و نقل شهری اظهار داشت: ان شاالله با دعوت از ایشان به تهران همان وعده ها را خواهیم گرفت.

وی با بیان اینکه" دادن چنین وعده هایی و پشتیبانی از انجام گرفتن آنها برای شهر تهران بسیار لازم و ضروری است" تصریح کرد: علیرغم گفتگو و صحبت در خصوص حمل و نقل درون شهری، تاکنون یک اتوبوس هم از سوی دولت به شهر تهران اضافه نشده است و ما در انتظار گشایشی در این حوزه هستیم.

رئیس شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: یکی از برنامه های شورای شهر تهران حضور در کنار رئیس جمهوری در زمان بازدید ایشان از استان تهران در شهر تهران و بازگو کردن خواسته های مردم پایتخت خواهد بود.

گفتنی است حسن روحانی، رئیس جمهوری در سفر هیئت دولت به مشهد بیان داشت: اجرا و تکمیل خطوط متروی شهری و نوسازی ناوگان اتوبوس و تاکسی مشهد مقدس می‌تواند حمل و نقل شهری در این شهر را متحول کند. دولت در جریان این سفر اقداماتی که امکان و توان اجرای آن را دارد، اعلام خواهد کرد و امیدواریم در زمینه حمل و نقل، محیط زیست و تأمین آب، طرح‌ های مورد نظر هر چه زودتر به بهره‌برداری برسد و به عنوان هدیه کوچکی از طرف دولت در اختیار مردم بسیار خوب و شریف استان خراسان رضوی و مشهد قرار گیرد.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.