بازدید سایت : ۳۱۴۹۴

◄ آغاز به کار بخش تایید اسناد و اوراق تجاری دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در قزوین

◄ آغاز به کار بخش تایید اسناد و اوراق تجاری دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در قزوین

تین نیوز | رئیس دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در قزوین از آغاز فعالیت بخش تایید اسناد و اوراق تجاری این دفتر خبر داد و گفت: از این پس نیازی به مسافرت مردم استان قزوین به تهران جهت انجام امور کنسولی و تایید اسناد نیست.
به گزارش تین نیوز، سید مرتضی میریان، رئیس دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در استان قزوین افزود: بخش تایید اسناد و اوراق تجاری این دفتر فعال شده و این امور در کمترین زمان ممکن در مرکز استان قزوین در دفتر این نمایندگی قابل رسیدگی و انجام می باشد. 

وی اظهار داشت: این موضوع باعث کاهش ترددهای جاده ای بین استان قزوین و تهران جهت انجام امور مربوطه و صرفه جویی در وقت و هزینه هموطنان قزوینی خواهد شد.

میریان افزود: هموطنان قزوینی می توانند جهت هماهنگی با دفتر نمایندگی با شماره تلفن 33248643 الی 45 تماس و یا به نشانی این دفتر به آدرس قزوین، خیابان هلال احمر، ساختمان امیر کبیر، واحد تایید اسناد مراجعه نمایند.
گفتنی است دفتر نمایندگی وزارت امورخارجه در قزوین در مرداد ماه سال گذشته در با حضور حسن قشقاوی، معاون امور کنسولی و مجلس وزارت امور خارجه گشایش یافت که هجدهمین دفتر نمايندگي وزارت امور خارجه كشور است.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.