بازدید سایت : ۴۵۷۲۲
لحظاتی پیش صورت گرفت

◄ بازدید وزیر راه و مدیرعامل راه‌آهن از غرفه " تین‌نیوز " در دومین نمایشگاه بین المللی ریلی / آخوندی: آماده همکاری هستیم

◄ بازدید وزیر راه و مدیرعامل راه‌آهن از غرفه " تین‌نیوز " در دومین نمایشگاه بین المللی ریلی / آخوندی: آماده همکاری هستیم

تین نیوز | وزیر راه و شهرسازی همراه با مدیرعامل راه آهن، با حضور در دومین نمایشگاه ریلی، در غرفه تین نیوز حضور یافت و با دست اندرکاران این شبکه خبری گفتگو کرد.

به گزارش تین نیوز، عباس آخوندی، وزیر راه و شهرسازی، همراه با محسن پورسیدآقایی، مدیرعامل راه آهن و نیز مهرداد بائوج لاهوتی، عضو کمیسیون عمران، از غرفه تین نیوز در دومین نمایشگاه ریلی، دیدن کرد.

مدیرعامل راه آهن در این بازدید، تین نیوز را تنها رسانه تخصصی و جامع کشور، در صنعت حمل و نقل دانست که حدود 6 سال است در این صنعت، فعالیت می کند.



همچنین آخوندی، در این بازدید، ضمن تشکر از زحمات تین نیوز در زمینه اطلاع رسانی در حوزه حمل و نقل، آمادگی خود را برای همکاری بیشتر با این رسانه تخصصی اعلام کرد.

دومین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی، با حضور 110 شرکت داخلی و خارجی، از امروز به مدت چهار روز، در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برپاست.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.