بازدید سایت : ۳۲۷۴۳
در گفتگو با تین نیوز عنوان شد:

◄ برگزاری دوره بازآموزی مقررات حمل و نقل هوایی کالاهای خطرناک مخصوص مهمانداران

◄ برگزاری دوره بازآموزی مقررات حمل و نقل هوایی کالاهای خطرناک مخصوص مهمانداران

تین نیوز | مدیر کل آموزش و بهسازی منابع انسانی هواپیمایی قشم از برگزاری اولین دوره بازآموزی مقررات حمل و نقل هوایی کالاهای خطرناک مخصوص مهمانداران
(Dangerous Goods Regulations Cat. 11 Recurrent (Cabin Crew به مدت سه روز از تاریخ 28 الی 30 دی ماه خبر داد.

خلبان میلانی در گفتگو با خبرنگار تین نیوز اظهار داشت: این دوره آموزشی به درخواست معاونت عملیات پرواز در راستای ارتقای سطح آگاهی و دانش فنی و عملیاتی کروی پروازی و ایمنی هرچه بیشتر پروازها برگزار می گردد.

وی در خصوص اهمیت این دوره آموزشی گفت: یکی از مقوله های ایمنی و امنیت در پرواز آگاهی، شناسایی و جلوگیری از ورود اشیا و کالاهای پر ریسک و خطرناک به پرواز می باشد.

میلانی افزود: برگزاری این دوره آموزشی از الزامات ایکائو بوده و آموزش آن برای کلیه کروی پروازی و کارکنان زمینی لازم الاجرا می باشد.

وی گفت: جهت تدریس این دوره ها تماماً از مدرسان مورد تایید سازمان هواپیمایی کشوری استفاده می شود. مدت زمان این دوره 24 ساعت بوده و مباحث درسی آن شامل آشنایی با مقررات و ضوابط حمل و نقل کالاهای خطرناک همراه مسافرین و خدمه پرواز و دسته بندی ها، محدودیتها و شرایط خاص در این حیطه می باشد.

مدیر کل آموزش و بهسازی منابع انسانی هواپیمایی قشم گفت: تعداد مهماندارانی که دوره مقدماتی مقررات حمل و نقل هوایی کالاهای خطرناک (Cat.11) را گذرانده اند 161 نفر و تعدادخلبانانی که موفق به اتمام این دوره (Cat.10) شده اند 104 نفر و با احتساب کارکنان زمینی 300 نفر از پرسنل این شرکت موفق به اخذ این گواهینامه شده اند.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.