بازدید سایت : ۵۶۱۵۹

زیرساختهای پایانه های مرزی سرو و تمرچین آذربایجان غربی تکمیل شود

زیرساختهای پایانه های مرزی سرو و تمرچین آذربایجان غربی تکمیل شود

تین نیوز |  معاون برنامه ریزی و اقتصاد حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی بر لزوم تکمیل هر چه سریعتر زیرساختهای پایانه های مرزی سرو و تمرچین آذربایجان غربی تاکید کرد.
 
 محمود سالمی شامگاه چهارشنبه در جریان بازدید از پایانه های مرزی تمرچین و سرو با اعلام اینکه پایانه های مرزی آذربایجان غربی بستری مناسب برای سرمایه گذاری بخش خصوصی هستند،  بر وجود زمینه و بسترهای مناسب در پایانه های مرزی آذربایجان غربی به ویژه پایانه های مرزی تمرچین و سرو تاكید كرد.
 
وی با اشاره به امتیازهای ویژه پایانه های مرزی آذربایجان غربی برای سرمایه گذاری زود بازده، اظهار داشت: برنامه های پیشنهادی توسعه پایانه مرزی از جمله راه اندازی دستگاه ایكس ری را می توان با بهره گیری از ظرفیت و پتانسیل بخش خصوصی اجرایی كرد.
 
معاون برنامه ریزی و اقتصاد حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی  با بیان اینكه پایانه های مرزی تمرچین و سرو در رشد تجارت داخلی و خارجی كشور بسیار نقش آفرین است، اعلام کرد: تلاش می كنیم امكانات و زیرساخت های لازم برای رونق و ارتقای جایگاه این مناطق ویژه اقتصادی فراهم شود.
 
محمود سالمی همچنین به همراه مدیركل راه و شهرسازی آذربایجان غربی از عملیات احداث ایستگاه های راه آهن ارومیه و نقده بازدید كردند.
 
ایستگاه راه آهن ارومیه در زیربنای پنج هزار و 400 مترمربع در سه طبقه احداث می شود و این طرح از 64 درصد پیشرفت اجرایی برخوردار است. همچنین ایستگاه راه آهن نقده در صورت تخصیص به موقع اعتبار تا پایان امسال به بهره برداری می رسد.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.