بازدید سایت : ۳۶۵۶۹

◄ اولین محموله تاکسی برقی های چینی به ایران رسید

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: محموله ۱۵۰ دستگاه تاکسی برقی اکنون به بندرعباس رسیده است و محموله اتوبوس برقی ها هم بزودی می رسد.

اولین محموله تاکسی برقی های چینی به ایران رسید
تین نیوز

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: محموله ۱۵۰ دستگاه تاکسی برقی اکنون به بندرعباس رسیده است و محموله اتوبوس برقی ها هم بزودی می رسد.

به گزارش تین نیوز ،  محسن هرمزی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران پیرامون ورود محموله تاکسی های برقی از چین به بندرعباس گفت: محموله ۱۵۰ دستگاه تاکسی های برقی اکنون به بندرعباس رسیده است.

وی با اشاره به اینکه ۱۵۰ دستگاه تاکسی برقی اکنون در بندر رجایی بندرعباس آماده ترخیص است، اظهار داشت: نخستین محموله اتوبوس های برقی نیز به زودی به بندرعباس می رسد.

وی ادامه داد: ما مجوز کمیسیون ذخایر ارزی بانک مرکزی را برای تأمین ۲۷ هزار و ۵۰۰ دستگاه تاکسی برقی دریافت کردیم و روند آن طی می شود.

وی تاکید کرد: سرعت ساخت تاکسی ها در شرکت سازنده طرف قرارداد بالاست و ظرف چهار ماه کل محموله وارد شهر خواهد شد.

هرمزی با بیان اینکه ۱۱۰ دستگاه اتوبوس برقی نیز در سه بخش تحویل گرفته خواهد شد، اظهار کرد: این اتوبوس ها از محل دو هزار و ۵۰۰ دستگاه تأمین می شود.

وی یادآور شد: بانک مرکزی موضوع قرارداد ما را تصویب کرده و مسیرها هماهنگ شده و ضمانت های انجام شده و ادامه خواهد داشت.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه در حال حاضر اتوبوس و تاکسی در اولویت خرید شهرداری تهران قرار دارد، گفت: تاکسی ها و اتوبوس هایی که وارد خواهد شد جریان زندگی در شهر را تغییر خواهد داد.

وی با اشاره به اینکه تا امروز به اندازه کل دوره گذشته تاکسی جدید وارد کردیم، گفت: ما در اتوبوسرانی با عقب ماندگی جدی روبه رو بودیم و اتوبوس ها کاملاً فرسوده بودند.

نگرانی برای خدمات پس از فروش تاکسی های برقی وجود ندارد

​معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه برای خدمات پس از فروش تاکسی های برقی نگرانی وجود ندارد، گفت: ۱۱ خودروسازی که قرار است ۲۷۵۰۰ دستگاه تاکسی وارد کنند موظف به ارائه خدمات پس از فروش هستند.

محسن هرمزی درباره خدمات پس از فروش تاکسی های برقی اظهار کرد: کرمان خودرو یا هر یک از 10 خودروساز دیگری که قرار است 27500 دستگاه تاکسی برقی را به تاکسیران های تهرانی تحویل دهند موظف به ارائه خدمات پس از فروش هستند، خودروهای برقی که از محل قرارداد شهرداری تهران با چین وارد می شود نیز دارای خدمات پس از فروش است.

وی با بیان اینکه طبق توافقات صورت گرفته، خودروسازان موظف به ارائه خدمات پس از فروش هستند، ادامه داد: خودروسازان به وزارت صمت تعهد خدمات پس از فروش داده اند که امکان واردات خودرو برایشان میسر شده است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران تصریح کرد: خودروسازان پیش از ثبت سفارش خودرو، خدمات پس از فروش را به تأیید وزارت صمت برسانند و مبلغی شامل 3 تا 5 درصد قرارداد مربوط به این موضوع است و خودرو های برقی نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

وی ادامه داد: اگر مردم شکایتی دارند می توانند به سامانه 137 گزارش دهند تا پیگیری کنیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.