بازدید سایت : ۴۶۱۰۶

موتورسیکلت‌ ها و اسکوترهای برقی نیامدند/ خبری از اتوبوس‌ های برقی و تراموا نیست

باید این روزها وعده‌ های برقی شهرداری خودش را در شهر نشان می‌ داد؛ اتوبوس‌های برقی مسافران را جابجا می‌ کردند، تاکسی‌ های برقی جایگزین تاکسی‌ های فرسوده می‌ شدند و موتورسیکلت‌ها و اسکوترهای برقی هم به چشم عابران هر روزه شهر می‌ آمد.

موتورسیکلت‌ ها و اسکوترهای برقی نیامدند/  خبری از اتوبوس‌ های برقی و تراموا نیست
تین نیوز |

باید این روزها وعده های برقی شهرداری خودش را در شهر نشان می داد؛ اتوبوس های برقی مسافران را جابه جا می کردند، تاکسی های برقی جایگزین تاکسی های فرسوده می شدند و موتورسیکلت ها و اسکوترهای برقی هم به چشم عابران هر روزه شهر می آمد.

به گزارش تین نیوز به نقل از شرق، وعده رسیدن تراموای لاستیکی به تهران هم اواخر شهریورماه داده شده بود اما همچنان خبری از اتوبوس های برقی و تراموا نیست و مدیران شهری هم وعده آبان ماه می دهند.این روزها رانندگان تاکسی برقی نسبت به وعده های محقق نشده مدیران دولتی و شهری معترض هستند و سه بار دست به تجمع زده اند.

به گفته رانندگان معترض، زمانی که این تاکسی ها را تحویل گرفته اند، قرار بود 200 میلیون وام بلاعوض به آنها داده شود. همچنین قرار بوده برای اسقاط کردن تاکسی های قبلی مبلغی در حدود 210 میلیون تومان به هر راننده تاکسی بدهند که بعد از مدتی گفتند بیشتر از 130 میلیون نمی دهند؛ اما همین 130 میلیون هم هنوز پرداخت نشده است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.