کامیون فرسوده را با وام 3.2 میلیاردی و سود 18 درصد بانک ملت می توان نوسازی کرد؟
بانک ملت با ارائه یک طرح تسهیلاتی، وام تا سقف 3 میلیارد و 200 میلیون تومان پرداخت می کند اما آیا رانندگان کامیون می توانند از این تسهیلات برای خرید یا نوسازی کامیون فرسوده استفاده کنند؟
بانک ملت با ارائه یک طرح تسهیلاتی، وام تا سقف 3 میلیارد و 200 میلیون تومان پرداخت می کند اما آیا رانندگان کامیون می توانند از این تسهیلات برای خرید یا نوسازی کامیون فرسوده استفاده کنند؟
بسیاری از رانندگان کامیون به دنبال تسهیلات مناسب برای نوسازی کامیون فرسوده خود هستند. برخی علاقه مندان حرفه رانندگی کامیون نیز تنها مانع بین خود و این شغل را نداشتن نقدینگی کافی برای خرید کامیون می دانند.
سایت کاماپرس در گزارشی از وام 3 میلیارد و 200 میلیونی خبر داده که بانک ملت به متقاضیان با سود 18 درصد ارائه می دهد. این سایت نوشته است؛ مشتریان بانک ملت که پایانه فروش – یا همان دستگاه پز - متصل به شرکت به پرداخت ملت را دارند، امکان درخواست برای وام 3 میلیارد و 200 میلیونی «طرح پذیرندگان» این مجموعه را خواهند داشت. این وام برحسب رتبه اعتباری مشتریان تعلق می گیرد.
مطلب پربازدید امروز را بخوانید:
◄ تریلی های ولوو پیش فروشی شرکت کامیون ساز مشهور تعیین تکلیف شد
این سایت خبر خود را به نقل از رده تنظیم کرده و در ادامه نوشته است: طرح پذیرندگان بانک ملت با هدف توسعه و حمایت از کسب و کارهای مشتریان تدارک دیده شده است. تمامی مشتریان حقیقی و حقوقی بانک ملت که به پایانه های فروش شرکت به پرداخت ملت متصل هستند، امکان درخواست این تسهیلات را دارند.
متقاضیان باید قبل از تکمیل فرم درخواست وام، حساب جاری داشته و میانگین سپرده سه ماهه ایجاد کرده باشند. افرادی که خواهان این وام هستند باید پروانه کسب و سند ملکی داشته باشند تا وام به آن ها تعلق گیرد. سود این تسهیلات حداکثر 18 درصد است اما در کل میزان آن برحسب رتبه اعتباری تعیین می شود. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات 48 ماه اعلام شده است.
در صورتی که بانک حداکثر مبلغ وام با بالاترین نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت اعطا کند، میزان هر قسط 93 میلیون و 999 هزار و 999 تومان خواهد بود.
کل سود تسهیلات به 1 میلیارد و 311 میلیون و 999 هزار و 940 تومان می رسد. جمع رقم وام و سود آن نیز 4 میلیارد و 520 میلیون و 479 هزار و 940 تومان خواهد بود.
با توجه به شرایط فوق به نظر نمی رسد این وام برای خرید کامیون کاربردی و موثر باشد چرا که شرایط دریافت آن سخت گیرانه است و علاوه بر آن، مبلغ اقساط این وام هم برای کسب وکار رانندگی کامیون چندان مناسب نیست.
انتهای پیام
بس کنیدبی شرفهای بی همه چیز
طرح بدون فکر
و بدون شعور
بردهای فرسوده سوار عمری مردانه خدمت به جامعه خدایا پناه برتو
خجالت بکشید بااین وضع باروگرانی لاستیک راننده زحمتکش چطور این قصد را پرداخت کنه کاش اول فکر کنید بعد حرف بزنید
کامیون یک میلیاردی رو به این ملت چند میخواید بدهید ، دولت مستضعفین
دهه هشتاد کامیونهای آتیگو و اف ام و اف هاش با قیمتهای آنزمان برای هر شهر به تناسب تعداد رانندگان به پایانه سهمیه دادند انجمن صنفی ها که هفت هشت سال بود پاگرفته بودند کامیونها به تعدادی از اعضای انجمن صنفی تحویل داده شد و تعدادبسیاری از آن کامیونها توسط انجمن صنفی های آن زمان به دوستان وریاست بانک و دکتر مهندسان وسرمایه داران بدون کارت هوشمند داده شد هرچند آنان که اینکاره نبودند با لیزینگ به مشکل خوردند وبه لطف خدا متقلبان خریدار پس از دوسه سال اکثرکامیونهای آتیگو اف ام توسط لیزینگ درجاده ها متوقف ومزایده شد باز بفرمایید چرا انجمن صنفی ها مورد هجمه قرار میدهیم بابا به خدا ما با کسی دشمنی نداریم اگرکسی که مدیر شود وظیفه ش را انجام دهد اگر هم ناتوان است بهانه نیاورد کسی با زور هیچکس را مجبور نمیکند ریس انجمن صنفی شود اگر خدمتگزار هستند ما رانندگان هم سپلسگزارزحماتشان هستیم مث انجمن صنفیقزوین و تبریز که دلسوزانه کار میکنند واما این مبحث امروزه هیچ کامیونی سود بانکی بالای ده درصد را توان ندارد و هرکس وام بالاتر از ده درصد برای نوسازی دریافت کند ورشکست میشود .قیمت نجومی کامیون با کار وکرایه حمل امروزبسیار مغایرت دارد
فقط هدف استثمارگری است کسی به فکر راننده و خانواده وسختیهای شغل رانندگی نیست
خجالت خوب چیزیه آخه راننده بدبخت پوزش کجا بود کم انسانیت لازمه که شما ها ندارید