بازدید سایت : ۴۱۸۵۲

◄ حمایت تشکل های صنفی حمل و نقل مسافری جاده ای از فرزانه صادق مالواجرد

تشکل های کارگری و کارفرمایی سواری کرایه بین شهری کشور و اتحادیه سواری کرایه بین شهری کشور و همچنین کانون انجمن های صنفی کارگری رانندگان و دارندگان ناوگان مسافر ایران از وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی حمایت کردند.

حمایت تشکل های صنفی حمل و نقل مسافری جاده ای از فرزانه صادق مالواجرد
تین نیوز

 تشکل های کارگری و کارفرمایی سواری کرایه بین شهری کشور و اتحادیه سواری کرایه بین شهری کشور و همچنین کانون انجمن های صنفی کارگری رانندگان و دارندگان ناوگان مسافر ایران از وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی حمایت کردند.

به گزارش تین نیوز، در این زمینه  تشکل های کارگری و کارفرمایی سواری کرایه بین شهری کشور و اتحادیه سواری کرایه بین شهری کشور بیانیه ای نیز منتشر کرده که متن آن به شرح زیر است:

« با عنایت به اینکه خانم صادق یکی از معاونین  کارآمد  و سلامت آقای دکتر اسلامی وزیری که در اذهان همه به دلیل  مردمی  بودن ،پیگیر مشکلات.، آشنا به درد و درمان صنف حمل و نقل به نیکی یاد می شود و از طرفی خانم صادق مالواجرد یک زن شجاع ،پاک دست و مبارز با زیاده خواهان و تمامیت خواهان  بوده و  این را در مسولیت قبلی  خود اثبات نمودند و یک تنه در مقابل ظلم  و فساد ایستادند. بر تک تک فعالان حمل و نقل واجب و الزامی است  در این برهه حساس از ایشان حمایت همه جانبه به عمل آید.

البته  از آنجایی که ایشان در معاونت شهرسازی دارای تجربه و تخصص هستند بر اساس برنامه اعلام شده و صحبت های انجام شده برای حمل ونقل ورشکسته و از هم گسیخته یک شخص به عنوان قایم مقام انتخاب نموده و کلیه مسائل ، مشکلات و معضلات  حمل ونقل از طریق قایم مقام پیگیری و انشالله بر طرف خواهد شد.

لذا  وظیفه خود می دانیم که از طریق نمایندگان استانی برای اخذ رأی اعتماد در مجلس تلاش و کوشش نماییم.

یا علی مدد 

از طرف تشکل های کارگری و کارفرمایی سواری کرایه بین شهری کشور 

و اتحادیه سواری کرایه بین شهری کشور» 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.