بازدید سایت : ۲۷۸۲۱

فروش تریلی چینی با پیش پرداخت 439 میلیون تومانی و تحویل 30 روزه + جزئیات

یک شرکت کامیون ساز داخلی فردا چهارشنبه اقدام به فروش تریلی چینی به متقاضیان خواهد کرد. خریداران این محصول برای شرکت در حراج باید 439 میلیون تومان نقدا پیش پرداخت کنند.

فروش تریلی چینی با پیش پرداخت 439 میلیون تومانی و تحویل 30 روزه + جزئیات
تین نیوز

یک شرکت کامیون ساز داخلی فردا چهارشنبه اقدام به فروش تریلی چینی به متقاضیان خواهد کرد. خریداران این محصول برای شرکت در حراج باید 439 میلیون تومان نقدا پیش پرداخت کنند.

تریلی تک محور FAW J6 روز چهارشنبه 31 مردادماه سال جاری در بورس کالا عرضه می‌شود. محصول مورد نظر در این طرح فروش از ساعت 9 صبح روز چهارشنبه 31 مرداد ماه سال جاری تا پایان همان روز به فروش می‌رسد.

پیش پرداخت سفارش خرید برابر با 10 درصد قیمت پایه است. قیمت پایه فروش کارخانه برای این محصول، 4 میلیارد و 392 میلیون تومان در نظر گرفته شده و تحویل خودرو نیز 31 شهریور ماه 1403 است.

 

ویژگی های فنی تریلی تک محور FAW J6

این کامیون با ابعاد کلی ۳۹۰۰ میلی‌متر طول، ۲۴۹۵ میلی‌متر عرض و ۶۴۲۵ میلی‌متر ارتفاع طراحی شده است که آن را به یک وسیله نقلیه سنگین مناسب برای حمل و

نقل بارهای سنگین تبدیل می‌کند. وزن ناخالص مجاز ترکیبی این خودرو ۴۴۰۰۰ کیلوگرم است که نشان‌دهنده ظرفیت بالای حمل بار در شرایط مختلف است. همچنین،

وزن ناخالص مجاز خودرو ۱۸۰۰۰ کیلوگرم و وزن خالص آن ۷۹۸۰ کیلوگرم است که توزیع وزن بهینه و تعادل مناسبی را فراهم می‌کند.

ظرفیت محور جلو ۷۲۰۰ کیلوگرم و محور عقب ۱۳۰۰۰ کیلوگرم است که این امر تضمین می‌کند خودرو در بارگیری‌های سنگین عملکرد پایداری داشته باشد. موتور این خودرو توسط شرکت Wuxi Diesel Engine Works تولید شده و از استاندارد آلایندگی EEV+ یورو ۵ برخوردار است. مدل موتور CA6DM3-55E52 با طراحی ۶ سیلندر خطی، ۲۴ سوپاپ و سیستم توربو شارژر و اینترکولر، یکی از موتورهای قدرتمند و کارآمد در دسته خود است.

این موتور با حجم ۱۱۰۵۰ سی‌سی و نسبت تراکم ۱۸.۳:۱ توان خروجی ۴۶۰ اسب بخار را در ۱۹۰۰ دور در دقیقه تولید می‌کند. حداکثر گشتاور نیز ۲۲۰۰ نیوتن متر در ۱۳۰۰ دور در دقیقه است که قدرت کافی برای عبور از مسیرهای دشوار و حمل بارهای سنگین را فراهم می‌کند. سیستم سوخت‌رسانی کامان ریل با پمپ انژکتوری بوش، دقت و کارایی بالایی در تزریق سوخت ایجاد کرده و مصرف سوخت را بهینه می‌سازد.

جعبه دنده این خودرو از نوع دستی ۱۶ دنده و مدل ZF16s2230 TO است که تعویض دنده‌های دقیق و روانی را ارائه می‌دهد. کلاچ تک صفحه‌ای خشک با قطر ۴۳۰ میلی‌متر و عملکرد بادی-روغنی، امکان کنترل بهتر و انتقال نیرو را فراهم می‌کند. سیستم تعلیق شامل فنر تخت پارابولیک با کمک فنر هیدروتلسکوپی در جلو و عقب است که به نرمی حرکت و جذب شوک‌های جاده‌ای کمک می‌کند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.