بازدید سایت : ۴۴۴۳۷

اجرای طرح سوخت رسانی در مسیر برای رانندگان کامیون بالای 50 تن/ دیگر ناوگان باری و مسافری در نوبت اجرا

طرح سوخت گیری در مسیر پس از اجرا برای ناوگان باری بالای 50 تن، در مراحل بعدی برای دیگر گروه های ناوگان باری و مسافری نیز اجرا می شود.

اجرای طرح سوخت رسانی در مسیر برای رانندگان کامیون بالای 50 تن/ دیگر ناوگان باری و مسافری در نوبت اجرا
تین نیوز

طرح سوخت رسانی در مسیر پس از اجرا برای ناوگان باری بالای 50 تن، در مراحل بعدی برای دیگر گروه های ناوگان باری و مسافری نیز اجرا می شود.

به گزارش تین نیوز، طرح سوخت گیری در مسیر طرحی است که به پیشنهاد شرکت پخش فرآورده های نفتیو به منظور جلوگیری از قاچاق سوخت اجرا شده است.

در این طرح سهمیه گازوئیل طبق پیمایش و بر اساس حرکت در فاصله بین مبدا تا مقصد و منطبق با بارنامه و فقط در جایگاه های عرضه سوخت واقع در مسیر صورت می گیرد.

در این سامانه سامانه سهمیه گازوئیل براساس اسناد حمل برخط و  در مسیر ترددی که در بارنامه درج شده، به کامیون ها تعلق می گیرد و رانندگان خارج از این مسیر، امکان استفاده از کارت سوخت خود را ندارند و نظارت در این طرح نیز کاملا به صورت سیستمی و از طریق دوربین های راهداری انجام می شود.

این طرح اکنون و در مرحله اول  توسط شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی برای ناوگان بالای حمل و نقل کالای بالای 50 تن در حال اجراست و در مراحل بعد دیگر گروه های ناوگان باری و و مسافری را در برمی گیرد.شرکت پخش فرآورده های نفتی برای اطلاع رسانی از جرئیات طرح و پاسخ به نیازمندی های تطلاعاتی رانندگان یک کانال اطلاع رسانی در پیام رسان بله ایجاد کرده است که رانندگان می توانند با عضویت در آن ابهامات خود را نسبت به چگونگی اجرای این طرح برطرف نمایند.

قابل ذکر است پیش از این خداداد بکرانی، رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی رانندگان کامیون فلاورجان در مورد اجرای این طرح گفته بود: شرکت ملی پخش فراورده های نفتی بدون هماهنگی لازم و  اطلاع رسانی کافی و همچنین عدم اطلاع از زیرساخت های موجود و نیازهای جامعه اقدام به اجرای طرحی کرده که داد رانندگان و کامیونداران تلاشگر حمل کالای جاده ای کشور را درآورده است.

به گفته وی اجرای هر طرح و برنامه ای بدون اطلاعات کافی از نحوه اجرا و هماهنگی های لازم، جز ایجاد خسارت، عایدی نخواهد داشت.

 

نامه سازمان راهداری و حمل و نقل

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.