کامیون داران بخوانند/ آخرین جزئیات درباره تخصیص سهمیه گازوئیل
با اجرای دو طرح مهم سپهتن و سیپاد، عملکرد ناوگان گازوئیل سوز به صورت سیستمی به حوزه سامانه هوشمند سوخت ارسال و از این طریق شاهد کاهش قابل توجهی در مصرف نفت گاز بخش حمل ونقل کشوری خواهیم بود.
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی از افزایش ۱۲درصدی مصرف گازوئیل کشور در شهریور امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال خبر داد و گفت: با اجرای دو طرح مهم سپهتن و سیپاد، عملکرد ناوگان گازوئیل سوز به صورت سیستمی به حوزه سامانه هوشمند سوخت ارسال و از این طریق شاهد کاهش قابل توجهی در مصرف نفت گاز بخش حمل ونقل کشوری خواهیم بود.
خبر پربازدید امروز را بخوانید:
◄ آزادراه شیراز اصفهان زیباترین آزادراه ایران آماده برای مسافران پاییزی و زمستانی + تصاویر
به گزارش تین نیوز به نقل از خبرآنلاین، کرامت ویس کرمی با بیان اینکه سازوکار تخصیص سهمیه گازوئیل به ناوگان دیزلی درون و برون شهری مشخص است، افزود: براساس مصوبه سال ۱۳۹۳ هیئت وزیران، مقدار سهمیه گازوئیل ناوگان دیزلی براساس عملکردی که سازمان حمل ونقل جاده ای در حوزه برون شهری و سازمان شهرداری ها و دهیاری های وزارت کشور در حوزه درون شهری با توجه به اسناد حمل و صورت وضعیت، بارنامه و باربرگ ها تعیین می کنند، محاسبه و تخصیص داده می شود.
وی با تأکید بر اینکه براساس قانون، عملکرد ناوگان دیزلی در حوزه درون شهری و برون شهری باید برمبنای سامانه سپهتن و سیپاد تعیین شود، بیان کرد: متولی اجرای سامانه سپهتن (سامانه پایش هوشمند تردد ناوگان دیزلی برون شهری) سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای است که تاکنون این پروژه را اجرایی نکرده است.
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی بیان کرد: براساس مصوبه هیئت دولت، تجهیزات سامانه سیپاد و سپهتن باید روی همه ناوگان دیزلی، مسافری، باری، درون شهری و برون شهری نصب شود و عملکرد واقعی ناوگان براساس این سامانه ها به شرکت ملی پخش انتقال داده شود تا براساس این عملکرد، سهمیه نفت گاز تخصیص یابد.
ویس کرمی با بیان اینکه با ملاک قراردادن بارنامه، باربرگ درون شهری و صورت وضعیت مسافری ممکن است عملکردهای غیرواقعی به شرکت ملی پخش ارسال شود، تأکید کرد: شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی با هماهنگی دیگر دستگاه ها، طرحی دیگر به منظور ثبت عملکرد واقعی ناوگان تدوین کرد که این طرح هم اکنون به صورت آزمایشی و موقت در حال اجراست.
وی با بیان اینکه این طرح در مرحله نخست برای ناوگان باری بالای ۵۰ تن که شامل ۲۷ هزاردستگاه است، اجرایی می شود، افزود: مبدأ و مقصد ناوگان با استفاده از بارنامه و صورت وضعیت مسافری قابل مشاهده است و ناوگان با استفاده از این طرح می تواند از جایگاه هایی که در مسیر حرکت خود وجود دارد، سوخت گیری کند.
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی با بیان اینکه در این طرح، مسیر حرکت ناوگان از سوی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای تعیین می شود، تصریح کرد: تخصیص سوخت در این طرح، برمبنای حرکت در مسیر تعیین شده انجام می شود و پس از رفع کامل ایرادها و اخذ رضایت نسبی ذی نفعان، این طرح برای سایر ناوگان نیز اجرایی می شود.
ویس کرمی با اشاره به صدور بارنامه های سوری ناوگان در کشور گفت: صدور بارنامه های سوری ممکن است ناشی از تخلف شرکت های حمل ونقل باشد که با توجه به ورود دستگاه های نظارتی اعم از سازمان حمل ونقل جاده ای و شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی در موضوع صدور بارنامه های سوری، حجم تخلف در این بخش کاهش یافته است.
وی با اشاره به مصرف نامتعارف موجود در بخش حمل ونقل افزود: میانگین مصرف روزانه گازوئیل در بخش غیرنیروگاهی در شهریور امسال به حدود ۶۵ میلیون لیتر رسید که این عدد در مقایسه با مدت مشابه پارسال حدود ۱۲درصد افزایش یافته است.
به گفته مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی با اجرای طرح سپهتن و سیپاد عملکرد ناوگان به صورت سیستمی به سامانه هوشمند سوخت ارسال و از صدور اسناد حمل و صورت وضعیت دستی جلوگیری می شود و از این طریق شاهد کاهش قابل توجهی در مصرف نفت گاز بخش حمل ونقل خواهیم بود.
ویس کرمی با بیان اینکه ازجمله چالش های اجرای طرح سپهتن و سیپاد، نبود سرمایه گذار و انتخاب نشدن پیمانکار برای اجرای طرح است، ادامه داد: انتخاب پیمانکار ازجمله مواردی است که به تأخیر در اجرای پروژه منجر شده است و امیدواریم با اجرای هرچه سریع تر این طرح، شاهد دریافت واقعی اطلاعات کارکرد ناوگان حمل ونقل دیزلی و کاهش مصرف نفت گاز در بخش حمل ونقل کشور باشیم.
این مسعول سوخت کامیون اثلا نمیدونید کامیون چی هست چه برسد به اینکه چقدر مصرف سوخت دارد
چیزی که عوض داره گِله نداره. ((اصلا))
این مسولین نمیفهمند که 30درصد کامیونهاافزایش داشتند که 12درصد سوخت افزایش داشته اگر تناسب بزارید سوخت امسال کاهشی بوده فکرکنم باز به بهانه سپهتن میخوان باز یک پولی از ماشین ارابه جیب بزنند دست بر دارید از این دروغها
مگه میشه ناوگان اضافه بشه سوخت کمتر مصرف شده قطعا باید سوخت مصرفش بره بالا چی میزنن مسئولین
کامیون زیاد شد ماشینهای جنازه رو جمع نکردن بدیعی ماشین زیاد بشه مصرف میره بالا همه گرفتارشدیم
دیگه دست کشیدیم هر کاری میخواهید بکنید
سلام درست میگن قاچاق بیشتر شده
ویس کریمی باید یک سال شاگر شوفر کار کنه تا عملی معلوماتش درباره کامیون وبارنامه یادبگیره کسی نیست بشهبگه مرد حسابی بعضی اوقات برا بار مرزی یا مثل تهران بزرگ باید دویست یا سیصدکیلومتر بری تا بار بزنی یا خالی برگردی
آقای مسعول برو مرز رو ببند قاچاق نشه برو ببین بندر عباس چه خبره اومدی یقه ی راننده بدبختی که نمیتونه باکشو پر کنه گرفتی
ای بی همه چیزها ما شین سوخت میخاد
یکی نیست به این مسؤل مربوطه بگه آخه بی سواد ازسال گذشته تا الان چند ده هزار کامیون کامیونت به ناوگان اضافه شده وبجز اونها خیلی از کامیونهایی که توسط مالکان از رده خارج شده بود دوباره به علت تورم سر سام آور بازسازی شده وبه جاده ها برگشتن کاش یک سر به داخل اسکله ها میومدند میدیدند که برای یه بارگیری از زمان ورود به اسکله تا زمان خروج یه کامیون چند لیتر سوخت باید مصرف کنه که فقط یه بارگیری انجام بده واز اسکله خروج بشه سوخت مصرف شده ولی کیلومتر صفر هست این سوخت در جا کار کردن کامیون چه جوری باید تامین شود...
سلام سهمیه گازوئیل خیلی کم شده راننده تریلر حمل دارو هستم بارها و بارها به علت کم شارژ شدن کارت سوخت گازوئیل درجاده ها موندم اسیری کشیدیم مصرف دیزل های چین و روسیه بیش از اندازه هست یک آدم فنی بزارند برا سهمیه گازوئیل کشنده ها درک کند تحقیق کند کجای دنیا سهمیه ناوگان برابرند ۱۰ تنی با ۴۰ تنی یکی هست آقای باسواد
وقتی اون مسئول چیزی از ماشین داری وحتی تعداد ناوگان حمل ونقل سر در نمیاره فقط تو اتاقش نشسته پشت میز و عورد ناشتا میده همینه
حالا هم که یه بهونه پیدا کردین برا خالی کردن جیب راننده
جی پی اس یادتون هست؟
اتوبوس که من با آن کار می کنم در شرکت درسته که روزی320کیلو متر باهاش میرم ولی به خاطر خدمات سرمایشی و گرمایشی روزانه ده ساعت موتور روشن است درسته که درجا کار می کنند آیا داشتن سیپاد وسپهتن می تواند سوخت مورد نیاز را محاسبه کند مطمئن نه پس مشگل حل
نخواهد شد الا اینکه تحقیقات کاملی شود
داداش اینا خودشونو به نادونی مزنن از زیرو بالاش خبر دارن
انگار با کامیون کاملا لجن
لااقل همه رو گاز سوز کنید
خدا برایتان نسازه که این شغلو از چشمه همه انداختید
سلام ماشین هایی که یه طرف خالی میرن به خاطر بار نبودن تکلیفشان چیست
فکرکنم ما از کشور دیگه آمدیم چیزی حالیمون نیست از بی گازوئیلی ۱۵ از ماه رامجبوریم ماشين را بخوابونیم والا بالا دخل ما با خرجمون جور در نمی آید اقا مسول ی فکر درستی بکنید
آقایی گه ادعا میکنی ما مصرف سوخت را کم کردهایم آیا خبر داری که خیلی امثال من به علت نداشتن سوخت چقدر بدبختی کشیدیم ،شما اگر واقعا مردیت چرا جلوی قاچاق سوخت را نمیگیرد ما هم تا آنجا که بتوانیم کمکتان میکنیم خواهشاً این همه رانندگان اذیت نکنید
سلام
من رانند تانکر سوخت هستم سیپاد نسب کردم حالا شرکت نفت به ما می گوید که سیپاد شامل شما نمی باشد ازبندر
ای بابا برادر آش شورتر ازین حرفهاست هیچ کس سر کار خودش نیست شوفرای جندین ساله و باتجربه بیکار نشستن و یه مشت بنا و نونوا با هوشمند تقلبی و هوشمند کسان دیگه دارن کار میکنن من امسال چندتاشون رو دیدم که گواهینامه پایه سوم هم نداشتن. طرف ماشین جفت دیفرانسیل رو تک کرده جالب اینجاست میرن معاینه هم میگیرن متأسفانه سوخت بری هم میکنن من که چندتاشون به پستم خورد ترسیدم کار کنم باهاشون. این بابا انگار خبر نداره از هیچی
نمیدونم مسول های شرکت نفت توی همین مملکت زندگی میکنن یا اون ور آب دارند دستور میدند مطمعنا اینجا نیستند همه شون لوله کش بودند ن تخصص پشت میزی ندارند اونایی که دارند اسنپ کار میکنن متاسفانه
سلام من بار می برم ولی شاژر نمی شود رفتم دزدی؟ یک فکر کن
بازهزینه بی فایده رو دوش راننده ایشالله درد بی درمون بگیرید راهت بشیم ازدستتون
سلام آقای مسعول سوخت گازوئیل دزدی زیاد شده شما مثلاً ازتهران تا بندر عباس ۳۰۰گازوعیل. شارژ میشه تو راه گازوئیلت میدزدن سیپاد یا سپهتن نشون میده که پمپ بعدی بهت گازوئیل بده. سر جوال و ول کردی. از ته جوال گرفتی. بعد اونجا کیه که بهت گازوئیل بده. همکارتم که نداره چونکه شما به حساب خودتان ب اندازه بهش گازوئیل دادی شمارو بخدا یکم فکر کنید. تازه موارد بسیاری است که در این زمینه خواسته باشیم بگیم
بچه کرمان هستم وزیر آقای. وزیر نفت پلاک های استان های دیگه میان از کرمان رد میشن به خصوص. مشهد ها آخر هر برج من کارتشون چک میکنم ۴ هزار لیتر به بالا هست من الان ۵ روز ماشینم خوابیده با ماهی ۹۰۰ لیتر شارژ میشه اونا میان تو کرمان باکشون پر میکنن میرن بندر میفروشن دودش تو چشم ما کرمانی باید. بره نمیتونی پیگیری کنی کاسه کوزت جم کن برو یا بگو پلاک های غریب حق زدن گازوئیل تو استان کرمان ندارن ما سرمون کف دستمونه یه وقت دیدی پلاک غریبه ها رو با راننده آتیش میزنیم لطفا خواهشی. داریم از طرف بچه های سنگین سوار کرمان پیگیر سوخت گازوئیل ما بشید
خدا لعنت تون کنه هرچی داریم میدین به کشورهای عربی افغانی تو این کشور حق بیشتری داره تا ایرانی یه بار زدم رفتم سیرجان از یزد به بعد گازوییل اصلا نیست با هزار بدبختی خودمو رسوندم یزد خدا از این مسیولین عرب پرست خود تحقیر نگذره
اصلا شما یک کار دیگه کنید
قیمت ماشینای سنگینتونو و کرایه بار را مثل کشور عراق و گرجستان بدید. قیمت گازوئیل تآن هم مثل همونا بدید با اینکه ما روی اقیانوسی از نفت نشسته ایم. چرا اونجاها قیمت ولو 500 اروپایی 2 ملیارده ایران 12 ملیارد. چرا گرز را میبینید کدو را نمیبینید گازوئیل را آزاد کنید
ولی به همین شرط. شما هم خر رو میخواین هم خرما رو. اینجوری نمیشه.
گروهی اومدن در ترمينال های کل کشور سپهتن ها رو تعمیر کنن تعدادی سپهتن باز کردن برا تعمیر و رفتن الان یکسال جوابگو نیستن و کامیونها و اتوبوسها رو هم بدون سپهتن شارژ نمیکنن خب الان کی جوابگو هسته
سلاماقامیدونیچقدماشیناصافافهشدهپسچرامیگیسوختنسبت.بهپارسالبیشترمصرفشده،،هاشمابگید۱بچهبا۴تابچهفرق نداره،،،اره،،،،اره،
عجب بچه کرمان این حرفها چیه اعققققق تاره ماشیندار، حیف راننده
یک دلیل که میگید ۱۲درصد اضافه شده به این خاطر است که ما سوخت نداریم یعنی سوخت کم میارم که بتوانیم سرویس ببریم ماشین مون به خاطر سوخت در خونه خوابوندم یک مشت مسعول بی سواد فقط بلدن حرف مفت بزنید
مدیر عامل باعرض معذرت نشسته پشت میز واسه خودش تصمیم می گیره این راحساب نمی کنه تو این یک سال چند ماشین به ناوگان اضافه شده یه چیزی می پرونه
چرادروغ میگین سوخت کامیونها نسبت ب پارسال نصفه شده دروغ میگین افزایش داشته هشت روزاخرماه ازبی گازویلی تعطیل میکنیم این قدرمردم اذیت نکنین گرونی ازیکطرف شماهم ازیکطرف
باسلام من رانندیه تره بار کش هستم بعضی شهرهابایدیک سرخالی برگردم وگازوییل کم میارم تدابیری اندشیده شودجلواینهاکه گازوییل فروش هستندگرفته شودخیلی عالی هست سپاس
درود و خسته نباشید خدمت رانندگان محترم اگر کارت سوخت فقط در مسیر مبدا و مقصد فعال باشد و کارت سوخت فقط برای همان ماشینی که تعریف شده فعال شود دیگر نیازی به سیستم های ناوبری نیست
اگه عرضه دارید ۴ تا کارخونه بزنید تو استان سیستان و بوشهر و بندرعباس تا جوونای مردم کار داشته باشند و دور بر قاچاق سوخت نرن اون مسئول ازگل بگین کامیون ها با این سهمیه هنوز کم میارن و آزاد میخرن بعد میخواین گناه قاچاق رو بندازید رو گردن راننده زحمتکش
چرا چرت میگید سهمیه هارو که کم کردید جایگاه ها هم اکثر ظهر به بعد تعطیلا چطور شهریور بیشترین مصرفو داشتید
با سلام قاچاق سوخت متاسفانه چیزی نیست که از داخل کشور کنترل شود فقط باید از طریق مرزها کنترل شود باید مرز برای قاچاقچی بسته باشد که داخل کشور اتوماتیک وار درست میشه وقتی که گازوییل نخرند ومتقاضی خرید نباشد همه چیز درست میشود مطلب دوم باید ناوگان فرسوده از رده خارج شود تا تاثیر انرا روی سوخت مشخص شود ماشینی که قادر به کار نبست چرا باید کارت سوخت داشته باشد . واسلام وبا تشکر
اخه مسئول شاید محترم میخوای دزدی خودتا با گازاییل درست کنی مرد حسابی چند هزار کامیون یاملیون که وارد کردی اب میسوزونه خودتونا زدی به نفهمی یا مردم را نفهم حساب کردی میلیارد میلیارد از مردم چاپیدید ماشین بخرید خوب گازاییل را چه خری باید جورکنه
دنگ فنگ وماک واینترناش وهوو بی ام سی و....ماشین های کهنه را جمع کنید مصرف برمیگرده به سال 80
شعورهم خوب چیزیه
به هر طریقی که شده میخوان رانندها را اذیت کنند اون از حقوق باز نشستگی این از وضعیت گازوییل اون از احمدی نژاد که اومد گفت رانندگی همراه با تفریح وسرگرمی هست وسختی کار بهش نمیخوره این از وضعیت مرزها کرایهها که همینطور میاد پایین اون از وضعیت مردم که هر کارش خراب میشه میاد ماشین میخره میشه راننده وضعیت بتر هم که هرروزخرابتر میشه لوازم گرون شده لاستیک گران شده خودمون رانندها مقصر هستیم اونوقت که میرفتیم ماشین قسطی میگرفتیم باید میدونستیم چه نقشه ای برامون دا ند اگر ماشین قسطی نمیگرفتیم میتونستیم برای یک ماه تا تکلیفمون معلوم نشده ماشینها را بخوابانید توی پارکینگ تا تکلیفم ن روشن بشه
مسولین لیبرالیسم غربگراترزفکرشون غربی هست نفت ازخودمون معادن کشور ازخودمون سنگ آهن ازخودمون کرایه به ریال مزدکارگربه ریال خرید مردم به دلارحوزه خلیج فارس سهمیه ماهیانه اسمش روش هست باقی این بازی هامسل فیلم هالیودهست که کارگردانی مکنیدهمه این فیلم هاکه کارگردانی مکنیددیدیم اخرفیلم هم میدونیم چی هست خجالت بکشید بزاریدچرخ بجرخه برای مردم سنگ جلوی چرخ نزارید
سلام. من مینی بوس دارم دوسال پیش ۷میلیون دادم سیپاد گذاشتم ۳ماه اول خوب بود الان دو برجه کلا ۵۰۰تا شارژ میشه همه جا رفتم هیچ کس جواب درست نمیده زنگ زدم تهران میگه صبر کن ببین این برجی چقدر شارژ میشه باید چ خاکی سرمون بریزیم
خدالعنت کند همه تون ۰ماشین ما ۱۵روزکارمیکنه ۱۵ روزگازوئیل نداره میخابه
اینا دارن کم میکنن سهمیه ملتو که تانک تانک و کشتی کشتی بفرستن اونر آب خودشون حالا ماشیندار بزار گرفتار ده لیتر سوخت باشه براشون مهم نیست
اینا مملکت ارث باباشونه، هر بلایی می خوان سر مردم میارن. راننده باکو،ترکیه میاد براحتی گازوییل می زنه،اونوقت من بدبخت باید بخاطر نبودگازوییلی که مال ملت خودمون، بخابم. عجب مملکتی درست کردین ،خدالعنتتون کنه. کشتی کشتی سوخت قاچاق میشه،کسی کارشون نداره چون از خودشونن. مگه میشه کاروان کاروان سوخت از بیراهه بره پاکستان ،دولت ندونه. فقط هدف بیچاره کردن رانندس
سلام دوستان باز دست عوامل موساد در کار هست تا ناوگان را زمین گیر کنند شما که بله قربان گو هستین ای شد یک هفته برید با کامیون جاده تا متوجه بشین
تاکی مردم راشکنجه میدید خدای هم هست این کار هرا نکنید هتمن باید بریم دزدی
این کار باعث هرج و مرج میشود.اصلا کار خوبی نیست. بنظرم میخوان کلا راننده ها رو از کار بیکار کنن.
این مسوول باید یکسال بیاد شوفری کنه تا بفهمه مشکل چیه.
خود دولت راحت میتونه قاچاق سوخت را حل کنه ولی انگار نمیخاد.دولت میگه راننده گازوئیل را ۳۰۰ میخرنه میده چهل تومن.دولت میخای حلش کنی بسم اللاه،دولت تو خودت به اونی که میخره برو بفروش ،اون خریدارم از تو میخره چون قانونیه و کسی هم نمیگیرتش
سلام مسئولین محترم شما این کامیونهای که واردکار میشوند را نمیبینیدچند ده هزار دستگاه شروع بکار میشوند غافل ازاینکه حتی یک دستگاه
از کامیون راازرده خارج کنید
همون سیپادهم شارژنمیشه
کاش مردم خودسوخت تولید میکردن
ایناکاربلدنیستن ببینیدهرکاری دست مردمه درست انجام میشه همین مردم عادی وبی ادعاخداخیرشون بده
مسول محترم من تریلی سنگ کش هستم اکثر جاهایی که میرم آنتن موبایل نیست چه برسه به اینترنت که بار برگ رد کنم تا گازوییلم شارژ بشه کل مسافت طی شده در روز ۲۰۰ کیلومتر جاده خاکی هست باید گازوییل از کجا بیارم بیست سال هست دارم کار میکنم تو این مسیر گازوییل را از مرز قاچاق میکنن اونجا نظارت کنید نیروی انتظامی محکم وایسه پای کار بخدا از بس برا ده لیتر گازوییل التماس کردم پدرم در آمده خدا لعنت کنه باعث و بانیش را
سلام ما داخل مسیر خودمون هم سوختگیری میکنیم میزنه خارج از مسیر یعنی عرضه مدیریت داخل مسیر رو هم ندارید برید بمیرید من بار نیروگاه میبرم هر وقت گاز میزنم میگه خارج از مسیر باید بمیرید با این سیستم
خاک برسرهرچه ادم نفهممه
،یه خاور که دیگه تو مرز نمیره،بخاد بفورشه.سهمیه خودمونو هم ندادیییید
بجای اینکه بیایید امنیت جاده ها رو تامین کنید بیاد سطح جاده ها تعمیر کنید بیایید دیر کرایه دادن رو درست کنید بومیگرایی رو درست کنید میایید درباره سهمیه سوخت حرف میزنید هیچ راننده ای راضی نیست تو این مملکت کار کنه بخاطر بی کفایتی مسعولین و اداره راه و ترابری ،باربری صاحب بار
بعد شما میایید سوخت رو سهمیه بندی میکنید تا راننده ها زیاد نتونن گازوییل بزنن تا خودتون راحت تر بتونین قاچاق سوخت انجام بدین
باسلام این چه طرحی هست ؟ !
پس تکلیف بنده که جرثقیل دارم چی میشه !!
ماشین همش باید در جا کار کنه....
به این چیزا و صدها مشکل دیگه که وجود میاد فکر کردین؟!! !
با سلام به نظر اینجانب که راننده ترانزیت به سمت عراق هستم همین ۱۲ درصد از مرز مریوان قاچاق به سمت کشور عراق ادامه دارد اگر توان دارید جلو این مافیای بزرگ را بگیرید لطفاً پیگیری کنید با تشکر
شبکه خبری تین نیوز
شما که خبر را میزنید پایینش هم نظرات میخوایید بنویسیم.خب حداقل یه بار این نظرات را بخونید و و در جواب اون مسول و اون اداره این نظرات را چاپ کنید.که متوجه بشند که ایرادات این روش سهمیه بندی چیه.طرف که دوماه مثلا ماشینش خوابیده بوده الان میخواد بره کار.چه جوری بره که پیمایش داشته باشه واسه برج بعدی که شارژ کنید.اخه کامیون که سواری نیست کسی بخواد الکی بچرخونه .یه نوبت زدن تو پایانه گاها ۱۵۰ کیلومتر طرف باید بره یه بار نوبت بزنه.دفه بعد ۱۰۰ کیلومتر بره تا بار بزنه.این ۲۵۰ تا ۳۰۰ کیلومتر را چی باید بریزه تو باک .؟؟؟؟!!! و ده تا مورد های دیگه که تو مقدار مصرف سوخت تاثیر داره که جزء پیمایش کامیون هم حساب نمیشه...
خواهش میکنم که بخونید و یه بار جزییات این طرح را منتشر کنید.
لطفا لطفا لطفا
عالی
ببخشید اگه دولت چاره داشت شفاف میگفت راننده بایدبمیرنددارم برجی۳ملیون و۳۰۰بیمه پرداخت میکنم ولی بالای۱۰۰نفربورسی سراغ دارم دارن بیمه رانندگان باسوپسیت دولت میدن آخرم ما راننده هاباکمترین حقوق بازنشست میشیم اگه تااون وقت نکشنمون لعنت به ذات خراب مسول