بهسازی خطوط بلاک بافق ـ بهرام
مدیرکل راه آهن یزد اعلام کرد: راه آهن یزد بطور میانگین حدود هزار تن گندله به مقاصد مبارکه اصفهان و فولاد خراسان بارگیری می کند.
مدیرکل راه آهن یزد اعلام کرد: راه آهن یزد بطور میانگین حدود هزار تن گندله به مقاصد مبارکه اصفهان و فولاد خراسان بارگیری می کند.
به گزارش تیننیوز به نقل از روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران؛ سید مصطفی داودی با اشاره به نقش بسیار مهم ترانزیت ریلی کشور و رشد روز افزون خدمات ریلی عنوان کرد: با هماهنگی های به عمل آمده بین اداره کل راه آهن یزد وکارخانجات صنعتی چادرملو، ناوگان ریلی یزد بطورمیانگین روزانه ۹ هزار و ۶۰۰ تن کنسانتره آهن را در کارخانجات چادرملو تخلیه و حدود هزار تن مواد تولیدی را ازاین کارخانجات به مقاصد مبارکه اصفهان و فولاد خراسان بارگیری می کند.
مدیرکل راه آهن یزد افزود: راه آهن یزد بطورمتوسط روزانه هزار تن گندله از کارخانجات صنعتی چادرملو(گندله سازی اردکان) بارگیری و به مقصد صنایع بالادستی فولاد را جابجا می کند و امید است با تلاش همکاران و با طرح و برنامه های پیش رو و نیازسنجی کارخانجات صنعتی چادرملو، حمل بار را به میزان قابل توجه ای افزایش دهیم.
داودی با اشاره به پروژه بهسازی خطوط بلاک بافق – بهرام گفت: به منظور ارتقاء ایمنی و تسریع در عبور ومرور قطارها، بهسازی بلاک بافق- بهرام درمحور یزد- بافق در دستور کار اداره کل راه آهن یزد قرار گرفت.
وی تصریح کرد: بازسازی محور مذکور حدود ۲۲ سال قبل انجام شده بود و تا کنون مورد بهسازی قرار نگرفته بود که با تصمیم گیری مسئولین راه آهن یزد و ستاد، این مهم ،عملیاتی شد.
داودی با اشاره به بهسازی هایی که پیش ازاین روی بلاک های رخش- چاه خاور، یزدگرد- رخش و نایین- سیاکوه صورت گرفته عنوان کرد: محوربافق- بهرام یکی ازپرترافیک ترین خطوط ریلی کشوراست که روزانه بالغ بر۹۰ رام قطار مسافری و باری دراین مسیر تردد می کند و نقطه اتصال چهار اداره کل هرمزگان، اصفهان، کرمان و شرق است.