حملونقل ریلی گفتمان و ادبیات جدید میخواهد
مدیرعامل هلدینگ گردشگری تأمین اجتماعی (هگتا) گفت: دیدگاه ما به بازار حملونقل ریلی، سنتی محدود و پراکنده است که با تمهیدات لازم باید محدودیتها را شکسته و گفتمان جدید ایجاد کرد
مدیرعامل هلدینگ گردشگری تأمین اجتماعی (هگتا) گفت: دیدگاه ما به بازار حملونقل ریلی، سنتی محدود و پراکنده است که با تمهیدات لازم باید محدودیتها را شکسته و گفتمان جدید ایجاد کرد.
به گزارش تیننیوز به نقل از روابط عمومی شرکت رجا، ابراهیمبای سلامی در جمع شورای مدیران شرکت حملونقل ریلی رجا که در مشهد برگزار شد گفت: ورود رجا به جمع شرکتهای مربوط به تأمین اجتماعی یک فرصت است که باید از این فرصت بهرهبرداری کرد.
دکتر در ادامه این مطلب افزود: باید از داراییهای نهفته در حوزه حملونقل ریلی استفاده و گفتمان و ادبیات جدید در حملونقل ایجاد کرد.
مدیرعامل هلدینگ گردشگری تأمین اجتماعی با اشاره به همسطحسازی اطلاعات مدیران این صنعت خاطرنشان کرد: باید مفاهیم جدیدی برای توسعه داشت تا ادبیات توسعه را تولید و ایجاد گفتمان کرد.
وی افزود: باید در ساختار تولید و اقتصاد کشور تحول لازم اتفاق افتد تا همافزایی لازم در این زمینه ایجاد شود.
ابراهیمبای سلامی با مفید دانستن فعالیتهای رجا در ایجاد تحرک تولیدات داخلی شرکتهای واگن سازی اظهار کرد: رجا شرکتهای واگنسازی را که در حال تعطیلی بود وادار به فعالیت و تحرک کرد و باعث شد شرکتهای واگن سازی داخلی مجدداً شروع به فعالیت کنند.
وی گفت: میانگین عمر ناوگان مسافری شرکت رجا بالاست و این در صنعت حملونقل ریلی مسافری یک اشکال است که باید برطرف شود.
دکتر ابراهیمبای سلامی افزود: باید کارهای نو و جدید ایجاد کرد تا از گرفتاریهای فعلی و توسعهنیافتگی نجات پیدا کنیم.
شرکت حملونقل ریلی رجا بعد از واگذاری به سازمان تأمین اجتماعی، در حال حاضر یکی از شرکتهای زیرمجموعه هلدینگ گردشگری این سازمان (هگتا) است.