بازدید سایت : ۴۵۷۲۲

◄ تاثیر هنرمندان در فرهنگ‌سازی استفاده از قطار

سعید رسولی عضو هیأت مدیره راه‌آهن معتقد است کیفیت خدمات ریلی بهترین تبلیغ برای راه‌آهن است و هنرمندان در جریان برگزاری جشنواره فیلم می‌توانند به گسترش فرهنگ استفاده از قطار کمک کنند.

تاثیر هنرمندان در فرهنگ‌سازی استفاده از قطار
تین نیوز

سعید رسولی عضو هیئت‌مدیره راه‌آهن معتقد است: کیفیت خدمات ریلی بهترین تبلیغ برای راه‌آهن است و هنرمندان در جریان برگزاری جشنواره فیلم می‌توانند به گسترش فرهنگ استفاده از قطار کمک کنند.

 سعید رسولی با اشاره به برگزاری رویداد هنری جشنواره فیلم و عکس راه‌آهن که برای اولین بار در صنعت ریلی کشور اتفاق می‌افتد اشاره کرد: ارائه کیفیت بهتر خدمات و بهبود عملکرد نیروی انسانی و قطارها بهترین نوع تبلیغ است.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی راه‌آهن ادامه داد: با توسعۀ قطارهای گردشگری و سرعت پایین آن‌ها و همچنین توقف در بعضی از مسیرهایی که در حالت عادی این امکان وجود ندارد، سعی کردیم تا طبیعت مناطقی که شاید تا پیش‌ازاین کمتر توجه می‌شد را به مردم و دوستداران محیط‌زیست نشان دهیم.  

رسولی قطار را در کنار پایین بودن سرعت آن دارای مزیت‌هایی چون کاهش هزینه، استفاده از مناظر زیبا و حضور گرم خانواده در کنار هم  عنوان کرد و اظهار داشت: مطرح‌شدن این موارد نیاز به فرهنگ‌سازی دارد و هنرمندان می‌توانند در قالب موضوعات مطرح‌شده در جشنواره به آن‌ها بپردازند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی راه‌آهن، او در مورد  مدیران ارشد مجموعه راه‌آهن به مقولۀ هنر و حمایت از آن‌ها برای تولید آثاری در حوزۀ ریلی گفت: حمایت مدیرعامل و هیأت مدیره راه‌آهن از جریان هنری که چند وقتی است در مجموعه وجود دارد، مثبت است و امیدواریم در تازه‌ترین جلسه شورای اطلاع‌رسانی، برای برگزاری هر چه بهتر جشنواره تصمیمات مهمی را اتخاذ کنیم.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.