بازدید سایت : ۴۴۹۷۹

◄ سفر 8روزه یک قطار باری آزمایشی از ایران به لهستان

قطار کانتینری آزمایشی، با هدف بررسی استفاده از زیرساخت‌های مسیر حمل‌ونقل جنوب-غرب و مدت‌زمان انتقال محموله‌ها از آستارای ایران به ایستگاه اسلاکوف لهستان حرکت کرد و این مسیر را در هشت روز پیمود.

سفر 8روزه یک قطار باری آزمایشی از ایران به لهستان
تین نیوز

یک قطار باری آزمایشی، آستارای ایران تا ایستگاه راه‌آهن اسلاوکوف در لهستان را در هشت روز طی کرد.

به گزارش تین‌نیوز ، قطار کانتینری آزمایشی، با هدف بررسی استفاده از زیرساخت‌های مسیر حمل‌ونقل جنوب-غرب و مدت‌زمان انتقال محموله‌ها از آستارای ایران به ایستگاه اسلاکوف لهستان حرکت کرد و این مسیر را در هشت روز پیمود.

قطار کانتینری آزمایشی مجهز به سیستم GPS برای ردیابی حرکت در این مسیر درمجموع سه هزار و 396 کیلومتر مسافت، شامل 596 کیلومتر در خاک ایران و جمهوری آذربایجان، 398 کیلومتر در خاک گرجستان، هزار و 40 کیلومتر از طریق دریای سیاه ، 965 کیلومتر در خاک اوکراین و 399 کیلومتر در خاک لهستان را طی کرده است .

اپراتور این طرح آزمایشی شرکت «ADY کانتینر» بوده و این شرکت با همکاری شرکت '«Hupac Intermodal» سوئیس حمل‌ونقل کانتینرها در مسیر آستارای ایران به مقصد لهستان را اجرا کرده است .

در حال حاضر راه‌اندازی این مسیر در مرحله آزمایشی قرار دارد و در این‌ ارتباط چند دیدار مسئولان و نمایندگان راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، جمهوری آذربایجان، گرجستان، اوکراین و لهستان هم برگزار شده است .

به گزارش ایرنا، مسیر بین‌المللی حمل‌ونقل جنوب – غرب مسیر فرعی از دالان بین‌المللی شمال-جنوب بوده و شامل حمل‌ونقل محموله‌ها از کشورهای جنوب شرقی آسیا از طریق خاک ایران، جمهوری آذربایجان، گرجستان، اوکراین و لهستان به کشورهای اروپای غربی است .

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.