بازدید سایت : ۵۶۱۵۹
هم‌زمان با تشدید کنترل یگان‌های پلیس راه‌آهن کشور صورت گرفت:

◄ کشف بیش از ۱۱۷ هزار تن کالای قاچاق در شبکه ریلی

هم‌زمان با تشدید کنترل انبار توشه و اثاثیه همراه مسافران در یگان‌های پلیس راه‌آهن کشور، بیش از ۱۱۷ هزار تن کالای قاچاق در حوزه ریلی کشف شد.

کشف بیش از ۱۱۷ هزار تن کالای قاچاق در شبکه ریلی
تین نیوز

هم‌زمان با تشدید کنترل انبار توشه و اثاثیه همراه مسافران در یگان‌های پلیس راه‌آهن کشور، بیش از ۱۱۷ هزار تن کالای قاچاق در حوزه ریلی کشف شد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، سرهنگ حشمت‌اله ملکی فرمانده پلیس راه‌آهن با اعلام این خبر گفت: به‌منظور اجرای طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا و ارز، پلیس راه‌آهن در برنامه‌های عملیاتی امسال، مبارزه با قاچاق کالا و ارز را در ۱۹ یگان تابعه خود در زمره اولویت‌های این نیرو قرارداد و در این زمینه طی ۹ ماه امسال نیروهای پلیس راه‌آهن موفق شدند ۱۱۷ هزار و ۷۴۹ میلیارد و ۵۹۸ میلیون و ۸۸۲ هزار ریال کالای قاچاق را در شبکه حمل‌ونقل ریلی کشف کند.

وی بابیان اینکه مأموران پلیس راه‌آهن با حساسیت ویژه در این زمینه ۴۷۵ نفر را به اتهام حمل و جابه‌جایی کالای قاچاق شناسایی و دستگیر کرده‌اند، افزود: تعداد دستگیرشدگان در این زمینه نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۸ درصد رشد داشته است.

ملکی با تاکید بر این‌که عملکرد قاچاقچیان مغایر اقتصاد مقاومتی است و سلامت جامعه را هدف قرار می‌دهد، اضافه کرد: تلاش پلیس راه‌آهن برای مبارزه با اخلال گران اقتصادی ادامه دارد و در راستای این هدف، جلسات متعدد اجرایی برگزار و تدابیر لازم اندیشیده شده است.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.