◄ چرا دبیری انجمن صنفی ریلی را پذیرفتم؟
اما سیستم ریلی کشور باید کارائی خود را افزایش دهد و به نسبتی که کارآمدتر میگردد، قابلیت دفاع پیدا میکند.
زیرا من فرابخشی و فرامدی فکر میکنم و دفاع از سیستم ریلی مطلقا به سابقه من از راهآهن برنمیگردد، بلکه ناشی از رویکرد جهانی اقبال به ریل در حمل بار مسافت طولانی و در حمل مسافر است.
اما سیستم ریلی کشور باید کارآیی خود را افزایش دهد و به نسبتی که کارآمدتر میگردد، قابلیت دفاع پیدا میکند.
ضمنا خصوصیسازی در بخش ریلی را من آغاز کردم و همواره مدافع آن بودهام و معتقدم راهآهن و حاکمیت باید بستر را برای بخش خصوصی فراهم کند. البته بخش خصوصی هم باید نقش قوی خود را ایفا کند و نظارت حاکمیت را پذیرا باشد و دست در دست هم بخش ریلی را بهعنوان مکمل بخش جادهای و همزمان با آن، رشد دهند.
*دبیر انجمن صنفی شرکتهای حملونقل ریلی و خدمات وابسته