بازدید سایت : ۵۶۱۵۹

راه آهن رشت کاسپین آماده بهره‌برداری است

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: راه آهن رشت - کاسپین آماده بهره برداری است و تست های اولیه حمل بار در این پروژه انجام شده است.

راه آهن رشت کاسپین آماده بهره‌برداری است
تین نیوز

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: راه آهن رشت  کاسپین آماده بهره برداری است و تست های اولیه حمل بار در این پروژه انجام شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، خیرالله خادمی معاون وزیر راه وشهرسازی  با بیان اینکه پروژه رشت - کاسپین آماده افتتاح و بهره برداری است، گفت: این پروژه هیچ مشکلی برای افتتاح ندارد و به احتمال زیاد تا پایان هفته با حضور  آقای مخبر به بهره برداری می رسد.

وی افزود: تمامی تست های اولیه برای این پروژه انجام شده و حتی یک قطار آزمایشی هم از مسیر رشت تا بندر اعزام شده که هیچ مشکلی نداشته و تمامی تاییدیه های اولیه را داشته است.

او اظهار کرد: هزینه انجام شده برای ساخت این راه آهن ۳۷ کیلومتری حدود ۳ هزار میلیارد تومان بوده که معادل ارزش روز آن حداقل ۶ هزار میلیارد تومان است که برآورده ها هم بیش از این میزان را نشان می دهد.

خادمی گفت: پروژه راه آهن رشت - کاسپین دارای یک ایستگاه است که نقش موثری در تکمیل کریدورهای شمال به جنوب و دریا به دریا دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • فرداد فرهودی

    با سلام
    آقای دکتر خادمی بهتر نیست به جای جمله "راه آهن رشت کاسپین آماده افتتاح است"
    جمله "خط آهن رشت کاسپین آماده افتتاح است "را بکار ببرید زیرا راه آهن به مجموعه ای از سیستم ها اطلاق می شود شامل خطوط ریلی ،ایستگاهها، سیستم های مخابراتی ،سیستم های سیگنالینگ ،وتجهیزات تاسیساتی مکانیکی و الکتریکی و شما تنها خط آهن و چند ایستگاه را بطور ناقص آماده کرده اید اینکه قصد دارید خط را افتتاح کنید قابل احترام است اما اسم خط تنها را راه آهن گذاشتن صحیح نمی باشد
    بهره بردار خط ریلی بعد از دچار چالش خواهد شد تا کاستی های پروژه هایی که توسط شما ساخته می شود را مانند گذشته مدیریت وتکمیل کند
    قبول بفرمائید رویه درستی نیست که شرکت ساخت وتوسعه دارد.