بازدید سایت : ۸۷۴۴۷

دستور پیگیری سریع سانحه ریلی هرمزگان از سوی وزیر راه و شهرسازی/ تسلیت فرزانه صادق برای درگذشت دو تن از همکاران راه آهن در این سانحه

وزیر راه و شهرسازی در پی سانحه ای که در واپسین دقایق شب گذشته برای قطار باری در بندرعباس رخ داد؛ دستور پیگیری سریع داده و خواستار گزارش از جزییات این ضایعه شد.

تین نیوز |

وزیر راه و شهرسازی در پی سانحه ای که در واپسین دقایق شب گذشته برای قطار باری در بندرعباس رخ داد؛ دستور پیگیری سریع داده و خواستار گزارش از جزییات این ضایعه شد.

به گزارش  تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، در پی سانحه ای که در واپسین دقایق شب گذشته برای قطار باری در بندعباس رخ داد؛ فرزانه صادق وزیر راه و شهرسازی دستور پیگیری سریع داده و خواستار گزارش از جزییات این ضایعه شد.

وی با ایراز تاسف عمیق از درگذشت دوتن از همکاران راه آهن در این سانحه؛ به خانواده های آنان تسلیت گفت.

حدود ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه جمعه شب هنگام ورود قطار باری حامل گوگرد به ایستگاه باری بندرعباس (انشعاب) به علت اشتباه بودن مسیر، قطار با واگن های متوقف در خط ۱۵ ایستگاه مذکور برخورد کرده و متأسفانه طی این حادثه دو نفر از کارکنان راه آهن جان خود را از دست دادند.

در این حادثه مصطفی فلاحی لکوموتیوران پایه ۲ناحیه هرمزگان و رامین بیگی آموزگار لکوموتیوران ناحیه هرمزگان جان خود را از دست داده اند.

کمیسیون سوانح منطقه در محل وقوع حادثه تشکیل شده و اعضا در حال بررسی علت موضوع اند.

به گفته علیرضا نصیری برازنده مدیرکل راه آهن هرمزگان، قطار مشکل فنی نداشت و جزئیات حادثه پس از بررسی کمیسیون تخصصی اعلام خواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • امیرعلی

    ای داد بیداد! خدا رحمت کنه این عزیزان رو! 😪😥

    مطمئنم اگر زمان صالحی این اتفاق افتاده بود، مافیای ریلی و مراجع معلوم الحال خصوصا آن کانال مفلوک تلگرامی که از در رفتن چرخ یک واگن باری هم نمی گذشت و منعکس میکرد، سر از پا نمی شناختند و درباره این حادثه با دو کشته مدتها پست و مطلب می گذاشتند و فریاد وااسلاما و وارآهنا سر مدادند.

    • ناشناس

      مشکل چپ و راست اینه که به اصل کاهش ایمنی کاری ندارند و با امثال شماها امیر علی خان ، مثل سگ و گربه به هم می پرن
      البته در ظاهر .
      راستی شما امیر علی خان می هستی
      خود صالحی هستی شعبانی ضیایی مهر
      کی هستی ؟

  • ایرانی

    با طلب علو درجات برای جانباختگان مظلوم. این سوانح ناشی از اعمال و سوء مدیریت مدیرعامل قبلی راه آهن میعاد صالحی طی سه سال تخریب است. امید است آقای ذاکری مدیر عامل جدید شبانه روز کار کند تا ویرانه محوله از صالحی و بذرپاش شاید آباد گردد.

  • ناشناس

    خدمت خانواده های داغدیده عرض تسلیت و ادای احترام
    خانم وزیر محترم این اولین اتفاق تلخی می باشد که پس از حضور شما در پست وزارت رخداده است و بدین معنی می باشد که در طول سه سال گذشته با انتصابات فامیلی، غیر تخصصی و صرفاً حافظ و قاری قرآن بودن انجام می پذیرفت و این اتفاقات تلخ از آن نشأت می گیرد. لذا انتظار می رود در اسرع وقت نسبت به تغییر کلی مدیران در معاونت ها، سازمان ها و اداره کل ها اقدام فرمائید. به عنوان مثال رئیس مرکز تحقیقات راه و شهرسازی یک شبه از کارگزینی مرکز به ریاست این مرکز تخصصی رسید و در طول 3 سال از تیبا 2 به اپتیما وارداتی و ... رسید.

  • بازنشسته

    به باورمن وقوع چنین سوانح نه وزیرونه مدیرعامل مقصرنیستندبلکه عدم رعایت مقررات عموی ازسوی جمیع افراددخیل باعث بروزترین حوادث تلخ میگرددخداوندبه بازماندگان این حادثه صبر وبه تمام مامورین درسیروحرکت ونیروی کشش( جریه) دانش ومهارت فراوان عطا فرماید. آمین

  • کارشناس ریلی

    وقتی حساسیت به سوانح ریلی کاهش می یابد که خصوصا در زمان میعاد صالحی شاهد بودیم که چگونه سوانح مخفی می شدند و شبه سوانح برسی نمی شدند شما قطعا شاهد چنین سوانحی خواهید بود
    شرایط زاه آهن اصلا خوب نیست و لزم بازنری در قوانین مجازات ها و کنترل پرسنل عملیاتی لازم است
    این سانحه مستقیما با سهل انگاری پرسنل در ارتباط مستقیم است و می بایست به سخن پرسنل گوش داد
    انتظار می رود دکتر ذاکری با دعوت از کارشناسان قدیمی ولو بازنشسته و بکار گیری عقل سلیم نسبت به بازسازی وضعیت موجود اقدام کنند و سازمان را نسبت به وظایف خود حساس کنند