بازدید سایت : ۷۲۴۸۷
​مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد و پاسخگویی به شکایات شرکت راه‌آهن:

◄ مردم رتبه و قیمت بلیت‌ شرکت‌های ریلی را تعیین می‌کنند

◄ مردم رتبه و قیمت بلیت‌ شرکت‌های ریلی را تعیین می‌کنند
|

 تین‌نیوز| شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، در اقدامی خلاقانه تصمیم دارد بر اساس نظرسنجی که از مسافران ریلی انجام شده، رتبه و قیمت بلیط شرکت‌های ریلی را تعیین و سقف آن را مشخص کند.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز این تصمیم با استخراج نتایج ۲۰ هزار پرسشنامه‌ای که در طول سفرهای نوروزی به مسافران قطارها داده شده، گرفته می‌شود.

 مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد و پاسخگویی به شکایات شرکت راه‌آهن به پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی گفته نظرسنجی‌های صورت گرفته درباره کیفیت ارائه خدمات شرکت‌های مختلف حمل‌ونقل ریلی به مسافران نوروزی بود.

بر اساس این گزارش سوال‌های مندرج در پرسشنامه‌های توزیع شده به تفکیک درباره نحوه ارائه خدمات مهمانداران قطار ٬ کیفیت خود قطار٬ نظافت واگن‌ها٬ قیمت بلیت قطار و خدمات ارائه شده ایستگاهی از بدو خرید بلیت تا رسیدن مسافر به مقصد است.
 
حالا مدیران شرکت راه‌آهن تاکید دارند که نتیجه این نظرسنجی‌ها در سیاست‌گذاری‌های بخش مسافری راه‌آهن بسیار تأثیرگذار خواهد بود و یکی از اقداماتی که پس از مشخص‌ شدن نتایج نظرسنجی نسبت به آن اقدام خواهد شد رتبه‌بندی شرکت‌ها است.

به گفته مجید احمدی زمانی براساس رتبه‌بندی شرکت‌های حمل‌ونقل ریلی٬ سقف قیمت بلیت و تعداد قطارهای هر شرکت برای سیر در شبکه ریلی تعیین می‌شود.

به این ترتیب یک گزارش کلی مدیریتی آخر فروردین برای ایام نوروزی تکمیل می‌‌شود و گزارش دیگری به تفکیک عملکرد شرکت‌ها در ۱۵ اردیبشهت‌ماه تهیه خواهد شد.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.