بازدید سایت : ۳۴۳۶۵

◄ گامی دیگر در اجرای نظام‌های نوین مدیریت

منطقه ویژه اقتصادی بندر امام موفق به کسب گواهینامه مدیریت انرژی شد.

گامی دیگر در اجرای نظام‌های نوین مدیریت
تین نیوز

اداره‌کل بنادرودریانوردی خوزستان در ادامه استقرار سیستم‌های نوین مدیریتی و باهدف مدیریت بهینه‌ مصرف انرژی موفق به طرح‌ریزی و استقرار سیستم مدیریت انرژی (ISO۵۰۰۰۱: ۲۰۱۱) در مجتمع بندری امام گردید.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط عمومی بنادرودریانوردی استان خوزستان، مدیرکل بنادرودریانوردی خوزستان ضمن اعلام این خبر افزود: این اداره‌کل در راستای سیاست‌های کلان سازمان بنادرودریانوردی و اقتصاد مقاومتی با طرح‌ریزی و پیاده‌سازی این سیستم نوین مدیریتی در بخش‌های مختلف مجتمع بندری امام و پس از ممیزی موفقیت‌آمیز آن توسط یکی از موسسات معتبر صدور گواهینامه، موفق به دریافت گواهینامه استاندارد ISO۵۰۰۰۱: ۲۰۱۱ شد.

عادل دریس در خصوص ضرورت اجرای این استاندارد مدیریتی خاطرنشان ساخت: ازآنجاکه ارزیابی مدیریت سبز یکی از شاخص‌های مهم عملکردی هر دستگاه اجرایی محسوب می‌شود، پیاده‌سازی و استقرار این استاندارد مدیریتی زمینه‌ساز ارتقای شاخص‌های عملکردی است.

وی در ادامه افزود: سیستم مدیریت انرژی، زمینه را برای تحقق الزامات و اجرایی شدن قوانین مرتبط با مدیریت سبز که ناظر بر بهره‌گیری صحیح و بهینه از انرژی و کاهش آلودگی‌های محیط زیستی ناشی از آن هست، مهیا می‌کند.

یادآور می‌شود این مجتمع بزرگ بندری از سال ۱۳۸۲ به‌عنوان اولین بندر استقرار سیستم‌های مدیریتی را آغاز کرده و ازجمله‌ی نخستین دستگاه اجرایی کشور در کسب گواهی‌نامه‌های سیستم‌های نوین مدیریتی بوده است.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.