بازدید سایت : ۲۹۸۸۱

◄ انجام تمهیدات لازم برای وقوع احتمالی سیلاب

آمادگی کامل بندر انزلی برای امدادرسانی به سیل زدگان استان های شمالی انجام شد.

انجام تمهیدات لازم برای وقوع احتمالی سیلاب
تین نیوز

 مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان برضرورت آمادگی کامل مبنی بر مقابله با وقوع سیل و جاری شدن سیلاب در استانهای شمالی کشور گفت: تمهیدات لازم به منظور ایجاد آمادگی کامل و ایمن سازی محوطه های عملیاتی، اسکله های تجاری و تفریحی دریاییاندیشیده شده است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان، حمیدرضا آبایی مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان با اشاره به دستور و تاکید مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی مبنی بر ضرورت آمادگی کامل مبنی بر مقابله با وقوع سیل و جاری شدن سیلاب در استانهای شمالی کشور اظهار داشت: تمهیدات لازم به منظور ایجاد آمادگی کامل و ایمن سازی محوطه های عملیاتی، اسکله های تجاری و تفریحی دریایی اندیشیده شده است و در این رابطه هماهنگی و اقدامات لازم بعمل آمده است.

وی افزود: با توجه به شرایط پیش رو اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان تمامی امکانات موجود را برای نظارت هرچه بیشتر بر فعالیت های شناورها به کار می گیرد و امیدواریم صاحبان شناورها نیز با رعایت نکات ایمنی، خاطراتی خوشی از سفر گردشگران دریایی  به سواحل استان گیلان رقم بزنند.

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان ضمن ابراز همدردی با هموطنان سیل زده در استان های گلستان و مازندران خاطرنشان کرد: در راستای توجه به هموطنان آسیب دیده در اثر وقوع سیل در دو استان شمالی و ضرورت کمک رسانی به هموطنان سیل زده ضمن پیش بینی تمهیدات لازم جهت جلب کمکهای مردمی صورت خواهد گرفت و کلیه کمکهای جمع آوری شده را برای ارسال به مناطق مورد نیاز به هلال احمر تحویل می دهیم.

آبایی با بیان اینکه جامعه دریایی و بندری استان گیلان، خود را در کنار مردم سیل‌زده می‌بیند تصریح کرد: از هیچگونه کمکی دریغ نخواهیم کرد و آمادگی اعزام همکاران به منطقه وجود دارد تا در صورت نیاز به امدادرسانی بپردازند.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.