بازدید سایت : ۴۰۱۲۶

تردد در آبراه اروند با تعویض علائم کمک ناوبری ایمن شد

عسکری به تعویض بویه های اروندرود از حالت فلزی به پلی آتلین اشاره کرد و گفت: سطح ایمنی آبراه اروند و هدایت بدون مشکل کشتی ها و شناورها با بویه های "علائم کمک ناوبری" پلی آتلین ارتقا یافت.

تردد در آبراه اروند با تعویض علائم کمک ناوبری ایمن شد
تین نیوز

علی عسکری، مدیر کل بندر و دریانوردی خرمشهر روز دوشنبه اظهار کرد: بویه های(علائم کمک ناوبری) سراسر اروندرود با محوریت، نظارت و مرکزیت اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر از حالت فلزی به پلی آتلین تعویض شدند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، عسکری با تاکید بر اینکه در مرحله نخست، ۲۰ بویه تعویض شد، افزود: از ابتدای بندر خرمشهر تا دهانه اروند و سپس شمال خورموسی بویه ها به حالت پلی آتلین درآمد و در مرحله دوم نیز قرار است بویه های بهمنشیر تعویض و بیکن های آن مورد سرویس قرار گیرد.

مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر گفت: هدف اصلی از تغییر بویه ها از حالت فلزی به پلی آتلین، ارتقای سطح ایمنی آبراه اروند و هدایت بدون مشکل کشتی ها و شناورها در سطح آبراه اروند است.

عسکری خاطرنشان کرد: خرید به صرفه، تعمیر، نگهداری و انتقال آسان و راحت از دیگر مزایای تغییر بویه ها از حالت فلزی به پلی آتلین است.

بندرخرمشهر با برخورداری از ۲۰ پست اسکله، ۲۳۰ هکتار وسعت، تجهیزات پیشرفته، قرار گرفتن در محدوده منطقه آزاد تجاری اروند، بهره مندی از سیستم حمل و نقل چند وجهی و اتصال به کریدور بندرامام خمینی(ره) به عنوان سومین بندر آزاد کشور در حوزه خلیج فارس محسوب می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.