نشان عالی مسئولیت اجتماعی به سازمان بنادر و دریانوردی اهدا شد
در چهارمین دوره جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی و با حضور معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری، نشان عالی مسئولیت اجتماعی به سازمان بنادرودریانوردی اهدا شد.
در چهارمین دوره جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی و با حضور معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری، نشان عالی مسئولیت اجتماعی به سازمان بنادر و دریانوردی اهدا شد.
به گزارش تین نیوز به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی، محمدعلی اصل سعیدی پور، مدیریت ارتباطات و امور بین الملل این سازمان، نشان عالی مسئولیت اجتماعی را دریافت کرد. در این جشنواره که شرکت ها و سازمان های برتر در حوزه مسئولیت اجتماعی انتخاب و معرفی شدند، از اقدامات و فعالیت های سازمان بنادر و دریانوردی در پیشبرد مسئولیت اجتماعی تمجید شد.
هوشمند سفیدی، دبیر جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی در این مراسم اعلام کرد: در ارزیابی عملکرد ارتباط محور سازمان ها ور حوزه مسئولیت اجتماعی، ۱۴ شاخص مؤثر مورد ارزیابی گرفته است.
بر اساس این گزارش، نشان عالی سازمان بنادر و دریانوردی در حوزه مسئولیت اجتماعی بر اساس مولفه هایی چون بسترسازی فرهنگی برای پیشبرد مسئولیت اجتماعی در سازمان، شناسایی و ارتباط شایسته با ذی نفعان، پاسخگویی و گزارشگری اجتماعی، توجه به خلاقیت و امر مسئولیت اجتماعی، استفاده از ظرفیت های ارتباطی برای پیشبرد مسئولیت اجتماعی زیست محیطی و بررسی رضایتمندی ذی نفعان، انتخاب شده است.
بنا بر این گزارش، محمدجعفر قائم پناه، معاون اجرایی رئیس جمهور، در این مراسم، با بیان این که رضایت مردم در همه امور اولویت دولت وفاق ملی است، تاکید کرد: صداقت، عدالت محوری و گسترش الگوهای سازنده و ارتباط بامردم باید دغدغه های اصلی روابط عمومی ها باشد.
معاون اجرایی رئیس جمهور خاطر نشان کرد: روابط عمومی ها باید سطح دانش سازمان های متبوع خود را در حوزه مسئولیت اجتماعی ارتقا دهند.
وی افزود: پیوند مسئولیت اجتماعی و روابط عمومی برآمده از ذهنیت اجتماعی است و دولت به معنی عام باید دراستای نهادینه سازی مسئولیت اجتماعی عمل کند و در ارتقای سرمایه اجتماعی مؤثر باشد.
قائم پناه خاطر نشان کرد: مسئولیت اجتماعی عملکرد اخلاقی یک سازمان و یک شرکت در قبال جامعه است و یک شاخص مهم محسوب می شود که البته در دولت چهاردهم نیز بسیار حائز اهمیت است.
شایان ذکر است، چهارمین دوره جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی، با حضور ۱۰۰ شرکت و سازمان فعال در حوزه مسئولیت اجتماعی، در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار شد و برگزیدگان این جشنواره در سه سطح حامیان جشنواره، سفیران مسئولیت اجتماعی و فعالان سطح عالی در حوزه مسئولیت اجتماعی انتخاب و معرفی شدند.