بازدید سایت : ۳۱۴۹۴

◄ برگزاری دومین نشست رسیدگی به مطالبات رانندگان

پیگیری مطالبات رانندگان از سوی معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه‌وبودجه در حال انجام است.

برگزاری دومین نشست رسیدگی به مطالبات رانندگان
تین نیوز

دومین نشست رسیدگی به مطالبات رانندگان با حضور معاون سازمان برنامه وبودجه، معاون وزیر راه و شهرسازی، رئیس های تشکل صنفی حمل ونقل جاده ای، در محل سازمان برنامه وبودجه برگزار شد.

 به گزارش تین نیوز و به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای، غلامحسین دغاغله مدیرکل دفتر حمل ونقل کالا که در این نشست حضور داشت، گفت: در این نشست، نمایندگان اصناف و تشکل های صنفی، ابتدا گزارشی از مطالبات رانندگان در حوزه فعالیتی سایر دستگاه ها ارائه کردند ازجمله بازنشستگی، بیمه درمان، تامین لاستیک و لوازم یدکی موردنیاز رانندگان و غیره که در رسیدگی به این موارد خواستار پیگیری از سوی دستگاه های ذی ربط شدند.

در بخش دیگری از این نشست، عبدالهاشم حسن نیا معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای، بابیان این که مطالبات رانندگان در ارتباط با فعالیت های سازمان با جدیت پیگیری شده و در دستور کار قرارگرفته است، افزود: بیمه تکمیلی درمان رانندگان طی هفته آینده حل وفصل می شود، همچنین نحوه محاسبه کرایه براساس تن – کیلومتر طی 6 جلسه کارشناسی با حضور اساتید دانشگاه و نمایندگان صنف بررسی شده و فاز اول اجرای طرح طی 10 روز آینده عملیاتی می شود.

دغاغله خاطرنشان کرد: اصلاح فرایندهای کاری طی کارگروه هایی که در ستاد و استان ها تشکیل شده است به طور مستمر بررسی می شود و در پایانه ها اعمال می شود. همچنین بازنگری در قوانین و مقررات با نظر نمایندگان اصناف و تشکل های صنفی مورد رسیدگی قرارگرفته است.

 رسیدگی به توزیع لاستیک با نرخ مصوب به رانندگان، افزایش کرایه حمل مواد سوختی توسط شرکت نفت و برداشتن محدودیت منطقه ای سوخت که از مطالبات اولویت دار رانندگان است، مقرر شد ظرف چند روز آینده عملیاتی شود.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.