بازدید سایت : ۴۵۷۲۲

◄ ایجاد زمینه‌ های جدید سرمایه‌ گذاری به‌ویژه در پایانه‌ ها

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای گفت: خلق فرصت های سرمایه گذاری و استفاده بهینه از ظرفیت های موجود، رویکردی جدی در سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای است.

ایجاد زمینه‌ های جدید سرمایه‌ گذاری به‌ویژه در پایانه‌ ها
تین نیوز

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای گفت: خلق فرصت های سرمایه گذاری و استفاده بهینه از ظرفیت های موجود، رویکردی جدی در سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای است.

به گزارش تین نیوز از سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای، عباسعلی بنی اسدی، معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای در دوره آموزشی سیستم مکانیزه موافقت های اصولی تحت وب، اظهار کرد: یکی از رویکردهای سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای، ایجاد زمینه های جدید سرمایه گذاری به ویژه در پایانه ها و استفاده بهینه از اراضی بلااستفاده در راستای خلق فرصت های جدید است.

وی با اشاره به اهمیت توجه به مسائل نظارتی در حوزه سرمایه گذاری، بر ضرورت بهره گیری از سامانه های هوشمند نظارتی آن هم باتوجه به گستردگی فعالیت های سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای در سطح کشور تأکید کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای، تبادل اطلاعات و تجارب ارزشمند به دست آمده در حوزه سرمایه گذاری را اولویتی بسیار مهم خواند و افزود: واگذاری مسئولیت امور آزادراه ها به دفتر سرمایه گذاری، زمینه ساز تحولی اساسی در راستای شفاف سازی فعالیت ها در این زمینه و جلوگیری از تضییع حقوق سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای شد.

بنی اسدی اقدامات صورت گرفته در زمینه نظارت بر بهره برداری از آزادراه های کشور را شایسته تقدیر خواند و تأکید کرد: تغییرات ایجاد شده در واگذاری مسئولیت در این زمینه موجب شد بسیاری از آزادراه های کشور از بلاتکلیفی در حوزه نظارت بر فعالیت خارج شوند.

وی همچنین رصد قراردادها و موافقت اصولی ها در حوزه سرمایه گذاری را یک اصل مهم بر شمرد و عنوان کرد: ارائه بهنگام اسناد مالی قراردادها به واحد حقوقی ادارات راهداری و حمل ونقل جاده ای، از ایجاد مشکلات حقوقی بعدی جلوگیری می کند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.