بازدید سایت : ۴۵۷۲۲

توضیحات راهداری مازندران درباره یک گزارش

اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران درباره گزارش خبرگزاری مهر توضیحاتی ارائه کرد.

توضیحات راهداری مازندران درباره یک گزارش
تین نیوز

اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران درباره گزارش خبرگزاری مهر توضیحاتی ارائه کرد.

 

به گزارش خبرنگار مهر، در نامه اداره کل راهداری مازندران به دفتر سرپرستی خبرگزاری مهر در مازندران درباره گزارش جولان مرگ در جاده چمستان – آمل/ ۳۵ کیلومتری که اصلاح نشد که در تاریخ ۱۳ خردادماه منتشر شده است آمده است: محور آمل – چمستان – نور به طول ۴۲ کیلومتر بوده که به لدیل حجم بالای ترافیک عملیات تعریض و چهارخطه ان از سال ۸۶ در دستور کار قرار گرفت و تاکنون ۲۵ کیلومتر در باند شمالی و ۲۱ کیلومتر در باند جنوبی عملیات تعرییض به اتمام رسیده است و هم اکنون عملیات تعریض ۱۷ کیلومتر در باند شمالی و ۲۱ کیلومتر در باند جنوبی در دست اجرا است.

 

با توجه به اینکه عملیات اجرایی پروژه مذکور در قالب پروژه ملی تعریف شده و در اختیار حیطه کاری مجموعه اداره کل راه و شهرسازی بوده، از این رو این اداره کل در خصوص بهسازی و تعریض آن هیچ دخل و تصرفی ندارد.

 

در سال‌های گذشته نیز به دلیل شرایط بالای تردد، همزمان با عملیات تعریض و چهارخطه شدن محور یادشده، عملیات ایمن سازی محور در قالب نصب جداکنندهف نصب انواع علایمف خط کشی و ... در دستور کار قرار گرفت.

 

گفتنی است پیشرفت فیزیکی عملیات تعریض و چهارخطه شدن محور نور- چمستان – آمل بالغ بر ۴۰ درصد است و امید است با تخصیص و جذب اعتبار مناسب مابقی عملیات اجرایی مسیر به اتمام رسیده تا شاهد یک محور ایمن و استاندارد در سطح منطقه باشیم.

 

منبع: خبرگزاری مهر
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.