بازدید سایت : ۳۴۳۶۵
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس عنوان کرد؛

فارس آماده پذیرایی از مسافران تابستان

مهندس علیرضا سیاهپور ضمن اعلام آمادگی های لازم جهت راهداری سفرهای تابستانی گفت: از دوم تا ششم تیرماه سال جاری همزمان با آغاز سفرهای تابستانی و ایام تعطیلات عید سعید فطر ، 3میلیون 608هزار تردد در محورهای فارس ثبت گردید که در این بین روزهای یکشنبه چهارم تیرماه با 728هزار 500 تردد و پس از آن شنبه 3تیرماه و دوشنبه 5تیرماه بیشترین میزان تردد در محورهای استان به ثبت رسیده است.

فارس آماده پذیرایی از مسافران تابستان
تین نیوز

مهندس علیرضا سیاهپور ضمن اعلام آمادگی های لازم جهت راهداری سفرهای تابستانی گفت:  از دوم تا ششم تیرماه سال جاری همزمان با آغاز سفرهای تابستانی و ایام تعطیلات عید سعید فطر ، 3میلیون 608هزار تردد در محورهای فارس ثبت گردید که در این بین روزهای یکشنبه چهارم تیرماه با 728هزار 500 تردد و پس از آن شنبه 3تیرماه و دوشنبه 5تیرماه بیشترین میزان تردد در محورهای استان به ثبت رسیده است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس ، وی افزود: دراین ایام در جاده های ورودی و خروجی شهر شیراز نیز  یک میلیون و 76هزار تردد ثبت گردیده که در مقایسه با ایام عید فطر سال گذشته 9% افزایش داشته است.

مهندس سیاهپور تشریح کرد: در بازه زمانی اشاره شده، محورهای شیراز-مرودشت، شیراز-سپیدان ، شیراز- کازرون، کمربندی پل فسا شیراز، شیراز-کوار ، و سعادتشهر-صفاشهر به ترتیب دارای بیشترین تردد بوده اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس ضمن تأکید بر توجه به هشدارهای ایمنی و ترافیکی و پرهیز از رانندگی طولانی مدت گفت: تمامی دستگاه های خدمات رسان با تعاملی بیش از پیش آماده خدمات رسانی به مسافرین و کاربران جاده ای هستند و تمامی تلاش تمامی دستگاه ها کاهش تصادفات و افزایش ایمنی سفر با همکاری و همراهی مردم و مسافرین عزیز است.

علیرضا سیاهپور در پایان یادآور ساخت: با شروع و اجرای طرح راهداری تابستانی در تمامی محورهای مواصلاتی استان فارس، راهداران و فعالان عرصه حمل و نقل جاده ای حضوری فعال و چشمگیر خواهند داشت و با هماهنگی سایر دستگاه های خدمات رسان به خدمات رسانی به کاربران جاده ای بپردازند.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.