بازدید سایت : ۳۲۷۴۳
در گرامیداشت هفته دولت صورت پذیرفت :

بهره برداری از شش پروژه راهداری و حمل و نقل جاده ای در محمود آباد

در گرامیداشت هفته دولت در سال جاری شش پروژه عمرانی در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان محمودآباد با اعتباری بالغ بر 24 میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار گرفت.

بهره برداری از شش پروژه راهداری و حمل و نقل جاده ای در محمود آباد
تین نیوز

در گرامیداشت هفته دولت در سال جاری شش پروژه عمرانی در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان محمودآباد با اعتباری بالغ بر  24 میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار گرفت.

 به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران مجید طاهری رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان محمودآباد ضمن اعلام این خبر گفت: محمودآباد به دلیل شرایط جغرافیایی و جاذبه های فراوان گردشگری همواره پذیرای مسافران بی شماری است که به این منطقه رفت و آمد کرده و از مواهب طبیعی آن استفاده می کنند. وی در ادامه تصریح کرد : از این رو محورهای ارتباطی این شهرستان در طول سال علی الخصوص ایام تعطیلات پر ترافیک و پر رفت و آمد بوده که دراین  میان نیزمحورهای روستایی و ییلاقی این منطقه نیز از این قضیه مستثنی نیست.

طاهری افزود: از این رو در هفته دولت در سال جاری شش پروژه عمرانی در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای این شهرستان با اعتباری بالغ بر  24 میلیاردریال  مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی به پروژه های افتتاحی اشاره و اظهار داشت :  عملیات ایمن سازی تقاطع افراسرا و اجرای جدول، لکه گیری و روکش آسفالت  محورهای سرخرود- اوجی آباد، محمودآباد- آمل، نور-محمودآباد و همچنین شانه سازی محورهای  سرخرود-اوجی آباد و محمودآباد-نور از جمله پروژه های افتتاحی این اداره می باشند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان محمودآباد عنوان کرد : از 10400 کیلومتر راه موجود در استان مقدار270در شهرستان محمود آباد واقع است.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.