بازدید سایت : ۵۶۱۵۹
رئیس اداره ایمنی ، ترافیک و حریم راهها خبر داد :

آشکار سازی نقاط پر حادثه در جاده های استان مازندران

رئیس اداره ایمنی ، ترافیک و حریم راه ها اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران از آشکار سازی نقاط پر حادثه در جاده های این استان خبر داد.

آشکار سازی نقاط پر حادثه در جاده های استان مازندران
تین نیوز

رئیس اداره ایمنی ، ترافیک و حریم راه ها اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران از آشکار سازی نقاط پر حادثه در جاده های این استان خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران ، اسماعیل فولادی با بیان این مطلب گفت: محورهای ارتباطی مازندران به دلیل حجم بالای ترافیک و تردد وسایل نقلیه جز محورهای حساس کشور محسوب شده ، لذا ایمن سازی این محورها و حذف نقاط پرحادثه به عنوان دو برنامه اصلی این اداره کل همواره به طور ساری و جاری در دستور کار قرار دارد.

وی تصریح نمود:‌یکی از برنامه های این اداره کل در زمینه ایمن سازی محورها و رفع نقاط پرحادثه نصب تابلوهای جهت نمای فسفری جهت آشکار سازی نقاط پرحادثه  ( از نوع خورشیدی) است که در محورهای شریانی استان نصب شد.

فولادی از آشکارسازی نقاط پرحادثه به عنوان یکی از روشهای کاهش سوانح رانندگی و افزایش ایمنی تردد یاد کرد و اظهار داشت : با عنایت به شناسایی نقاط پرحادثه استان از سنوات گذشته اقدامات مؤثری درخصوص رفع این نقاط صورت گرفته و درهمین راستا نیز نصب انواع علائم به عنوان یک اقدام کم هزینه ، زودبازده ، توانسته در جهت کاهش تصادفات و سوانح رانندگی نقش بسیار مؤثری ایفا نماید.

رئیس اداره ایمنی ، ترافیک و حریم راه ها اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان عنوان نمود : محورهای ارتباطی هراز ، سوادکوه ، کندوان ، ساری _ خزرآباد ، نکا _ بهشهر ، نور _ چمستان _ آمل و محور کناره از جمله محورهای بودند که آشکار سازی نقاط پرحادثه در آن صورت پذیرفت.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.