بازدید سایت : ۴۵۷۲۲

آغاز مانور طرح زمستانی راهداری و ترافیکی در هرمزگان

آغاز مانور طرح زمستانی راهداری و ترافیکی در هرمزگان
تین نیوز

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان ، داریوش باقرجوان گفت : در این طرح ۳۱۸ ناوگان سبک و سنگین،۳۶۰ راهدار و ۱۵۰ نیروی پشتیبان شرکت دارند و بیش از ۱۲ هزار و ۵۰۰ کیلومتر جاده در استان هرمزگان وجود دارد.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان افزود: سی و هشت دوربین نظارتی ، ثبت سرعت و ثابت هم در محور‌های کهورستان و جاده منتهی به لارستان جانمایی می‌شود که با نصب این دوربین‌ها شمار دوربین‌های کنترل ترافیک استان به ۷۸ عدد می‌رسد. وی گفت: کنترل سیلاب‌ها وپاکسازی بستر رودخانه‌ها و زیر پل‌ها در دستور کار قرارد دارد تا از خرابی‌های ناشی از سیل بکاهد.

رئیس پلیس راه استان هرمزگان گفت: بیش از سیصد خودرو و موتور سیکلت در مانور طرح زمستانی راهداری و ترافیکی حضور دارند. سرهنگ علی اسفندانی افزود: در این طرح پنج دستگاه اجرایی استان با هدف کاهش تصادفات جاده‌ای، تامین امنیت کامل در جاده‌های استان شرکت می‌کنند وی گفت: در هشت ماه امسال ۴ درصد از جانباختگان حوادث جاده‌ای استان نسبت به سال گذشته کاهش داشته است.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان هم گفت: بیش از چهل پایگاه جاده‌ای و ۲۱ پایگاه اورژانس شهری، سه امبولانس دریایی و یک آمبولانس هوایی در این طرح شرکت کردند. امیر حسن اسدی افزود:به طور میانگین روزانه ۶۰ ماموریت اورژانسی در استان اجرا می‌شود مانور طرح زمستانی راهداری وترافیکی تا بیستم اسفند در تمام محور‌های مواصلاتی استان اجرایی می‌شود. 

 

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.