بازدید سایت : ۳۸۹۸۹
معاون راهداری استان همدان خبر داد:

◄ خط‌کشی ۱۰۰۳ کیلومتر از راه‌های استان همدان در سال گذشته

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان همدان از خط‌کشی ۱۰۰۳ کیلومتر درراه‌های آسفالته استان طی سال گذشته خبر داد.

خط‌کشی ۱۰۰۳ کیلومتر از راه‌های استان همدان در سال گذشته
تین نیوز

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان همدان در گفت‌وگویی با اشاره به اینکه رعایت حریم قانونی راه برای تمام محورهای اصلی، فرعی و روستایی الزامی است، گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۳هزار و ۱۹۰ کیلومتر از حریم راه‌های استان آزادسازی شده‌اند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان همدان، حمید پرورشی خرم همچنین در خصوص اقدامات ایمنی در محورهای استان در سال ۹۶ بیان کرد: در بحث ایمنی مسیرها ۱۲ هزار و ۲۸۸ عدد تابلو اخطاری و انتظامی توسط راهداران تعمیر و نصب‌شده است.

پرورشی خرم افزود: تعمیر و نصب ۳۹۶ مترمربع تابلو اطلاعاتی و تعمیر و نصب ۱۱ هزار و ۱۷۷ عدد بازتاب ایمنی و استوانه‌ای از اقدامات این اداره کل در سال ۹۶ بوده است.

وی ادامه داد: همچنین سال گذشته ۷۸۵ دستگاه چراغ چشمک‌زن توسعه، سرویس و نگهداری و ۴ هزار و ۸۲۷ شاخه تعمیر و نصب پاسگان ریل انجام‌شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان یادآور شد: پارسال همچنین ۱۱۳ کیلومتر سرویس و نگهداری چراغ‌های مه‌شکن و ۱۱۵ هزار و ۸۱۰ کیلومتر گارد ریل و نیوجرسی و ۵۴ هزار و ۶۶۷ عدد از علائم ایمنی نیز توسط راهداران پرتلاش این اداره کل شستشو شده است.

این مسئول بیان کرد: اجرای عملیات شانه سازی، درزگیری، لکه‌گیری و موج تراشی نیز از دیگر اقدامات اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان در طول شبکه راه‌های استان بوده که شامل تمامی محورهای اصلی، فرعی روستایی است.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.