بازدید سایت : ۴۴۹۷۹
معاون راهداری استان همدان خبر داد:

◄ بالا بردن ایمنی تردد خودروها در راه‌های همدان

آزادسازی ۳۷۵ کیلومتر از حریم راه‌های استان همدان در فروردین‌ماه امسال انجام شد.

بالا بردن ایمنی تردد خودروها در راه‌های همدان
تین نیوز

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان از آزادسازی ۳۷۵ کیلومتر از حریم راه‌های استان در فروردین‌ماه امسال خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان، حمید پرورشی خرم اظهار کرد: این اقدام به‌منظور بالا بردن ایمنی تردد خودروها و حفظ حریم راه و به‌منظور پیش‌بینی توسعه آتی جاده‌ها انجام‌شده است.

وی افزود: آزادسازی این محورها علاوه بر تسهیل در تردد رفت‌وآمد خودروها، نقش بسزایی در کاهش تصادفات و حوادث جاده‌ای خواهد داشت.

پرورشی خرم، رسیدگی به مسائل حریم را از دیگر اقدامات اجرایی عنوان کرد و گفت: براساس قانون راه و ایمنی اگر کسی بخواهد پس از محدوده یک‌صد متری از حریم راه‌ها مجتمعی احداث کند باید اداره راهداری مجوز این کار را صادر کند.

وی ابراز کرد: در این مدت مجوز ساخت ۵۲ مورد در استان همدان صادرشده است.

معاون راهداری همدان از جمع‌آوری و رفع تجاوز از حریم ۲۵ مورد ساخت‌وساز غیرمجاز در حریم راه‌های استان خبر داد و گفت: در فروردین‌ماه امسال همچنین دستور توقف کار ۷ مورد نیز انجام‌شده است.

این مسئول، کم شدن عرض جاده و افزایش عبور عابران پیاده در جاده‌ها را از دلایل اصلی ساخت‌وسازهای غیرمجاز عنوان کرد و یادآور شد: ساخت‌وساز غیرمجاز در حریم راه‌ها موجب ناامنی در محورهای مواصلاتی می‌شود.

حمید پرورشی خرم، پاک‌سازی ۹۱۸ کیلومتر شانه و حریم راه از نخاله و زباله را از دیگر برنامه‌های اجرایی این معاونت برشمرد و بیان کرد: ۲۰۷ عدد پاک‌سازی سطح راه از لاشه حیوانات نیز در این مدت انجام‌شده است.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.