بازدید سایت : ۴۴۹۷۹

◄ جابجایی بیش‌از 175 مسافر توسط ناوگان جاده‌ای خراسان جنوبی

در اردیبهشت ماه سال‌جاری بیش از ۱۷۵ هزار نفر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری در استان خراسان جنوبی جابه‌جا شده‌اند.

جابجایی بیش‌از 175 مسافر توسط ناوگان جاده‌ای خراسان جنوبی
تین نیوز

در اردیبهشت ماه سال‌جاری بیش از ۱۷۵ هزار نفر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری در استان خراسان جنوبی جابه‌جا شده‌اند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خراسان جنوبی، دراردیبهشت ماه سال‌جاری بیش از۱۷۵۰۰۹نفر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری در استان جابجا شده‌اند.

بنابر اعلام مهندس مهدی گرجی، معاونت حمل ونقل  اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خراسان‌جنوبی، طی اردیبهشت ماه سال جاری توسط ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری بیش از تعداد ۵۰۵۷۲ مسافر به استان وارد و ۵۵۵۶۲  مسافر از استان خارج گردیده‌اند همچنین بیش از ۱۱۹۴۴۷ مسافر درون استان جابجا شده‌اند.

گرجی، افزود: بیشترین سهم جابجایی مسافر مربوط مرکز استان، با تعداد مسافر بیش از ۷۰۳۳۹ و کمترین سهم جابجایی مسافر مربوط به شهرستان بشرویه با تعداد۳۱۵۳ نفر بوده است.

وی، با بیان این مطالب افزود: درحال حاضر تعداد ۲۱۵دستگاه سواری کرایه با عمر متوسط ۵۷.۸ سال، و تعداد ۱۱۹دستگاه  مینی‌بوس با عمر متوسط ۲۰.۴ سال و تعداد۲۵۰دستگاه اتوبوس با عمر۱۲.۴ سال کار جابجائی مسافرین از مبدا۱۲ پایانه عمومی و خصوصی  در استان را به انجام می‌رسانند.

از سویی بر اساس اطلاعات سامانه کارت هوشمند مسافر استان تعداد ۱۶۴۳ نفر راننده در این بخش شاغل می‌باشند.

مهدی گرجی، خاطرنشان کرد: شماره تلفن ثابت ۹- ۳۲۳۴۲۱۳۷ - ۰۵۶ آماده پاسخگویی به شکایات، انتقادات و پیشنهادات مسافران گرامی می‌باشد همچنین همشهریان عزیز می توانند از طریق سامانه پیام کوتاه ۳۰۰۰۵۶۱۴۱ به صورت مستقیم با مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خراسان جنوبی ارتباط برقرار نمایند.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.