بازدید سایت : ۳۵۰۴۷

◄ توزیع 756 حلقه لاستیک بین رانندگان حمل کالای استان زنجان

با توجه به مطالبات رانندگان حمل‌ونقل و کالا و پیگیری‌های سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور تاکنون 756‌حلقه لاستیک در اختیار رانندگان ناوگان حمل‌ونقل کالا در استان زنجان قرارگرفته است.

توزیع 756 حلقه لاستیک بین رانندگان حمل کالای استان زنجان
تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای زنجان، گفت: اداره‌کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت و تشکل‌های صنفی رانندگان و عاملان فروش نسبت به توزیع لاستیک بین رانندگان اقدام کرده است و براساس ثبت‌نام رانندگان وسایل نقلیه حمل کالا درخواست لاستیک را موردبررسی قرار داده و حواله لاستیک راصادرمی کند.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای زنجان، ایرج دست‌نشان تصریح کرد: مالکان ناوگان باری استان می‌توانند با دریافت حواله از طریق تشکل‌های صنفی و با نظارت اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان به عاملین فروش لاستیک در سطح استان مراجعه و نیاز ناوگان خود را تامین کنند.

دست‌نشان با اشاره به اینکه 9 عامل فروش رسمی در استان مشخص‌شده، افزود: دریافت حواله براساس پیمایش و محل ثبت کارت هوشمندناوگان است و توزیع‌کنندگان و یا عاملین فروش حق فروش خارج از معرفی‌نامه را ندارند و در صورت مشاهده، تخلف آنان مصداق عرضه خارج از شبکه مجاز محسوب و با متخلفان برخورد قانونی می‌شود.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.