بازدید سایت : ۳۵۰۴۷

◄ آمادگی ناوگان حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان برای ارایه خدمات به زائران اربعین

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان از آمادگی کامل ناوگان حمل‌ونقل جاده‌ای استان جهت ارایه خدمات به زائران اربعین خبر داد.

آمادگی ناوگان حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان برای ارایه خدمات به زائران اربعین
تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای زنجان، گفت: جهت هماهنگی ناوگان و زائران و دستیابی سهل‌تر خدمت‌گیرندگان، نماینده‌ای از سوی استان در مرزهای تعریف‌شده؛ مستقر خواهد شد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای زنجان، ایرج دست‌نشان افزود: در اربعین امسال محوطه استقرار ناوگان استان مشخص خواهد شد و این امر به زائران در پیدا کردن اتوبوس‌های مربوطه و پیش‌بینی اعزام ناوگان موردنیاز توسط نماینده استان و همچنین جلوگیری از ازدحام ناوگان خالی و معطلی چند روزه در مرز برای مسافرگیری و در بعضی موارد بازگشت ناوگان به‌صورت خالی، کمک خواهد کرد.

 وی تصریح کرد: با توجه به این‌که در سال‌های گذشته، عمده مشکل ترافیکی ایجادشده به‌دلیل تردد خودروهای شخصی در مسیر مرزها بوده است و در جهت دستیابی به حمل‌ونقل ایمن، روان و کاهش بار ترافیکی محورهای منتهی به مرز، تردد سواری‌های شخصی سایر استان‌ها از استان کرمانشاه تا مرز مهران در ایام ستاد ممنوع خواهد بود.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان ضمن اشاره به برنامه‌ریزی برای برقراری سرویس مستقیم به عراق (زنجان – نجف و زنجان – کربلا) افزود: تشکیل جلسه هماهنگی به منظور توجیه شرکت‌ها و رانندگان و هماهنگی جابه‌جایی زائران در ایام اربعین حسینی با دعوت از روسای انجمن‌های صنفی بخش حمل‌ونقل مسافر استان و مدیران شرکت‌های مسافربری و هم‌چنین بازدید از مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین‌راهی جهت آمادگی پذیرایی از زائران، تشکیل جلسه توجیهی مدیران فنی شرکت‌های مسافربری با حضور نماینده پلیس‌راه استان و مدیران فنی و هماهنگی با شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی جهت تامین سوخت موردنیاز ناوگان استان همچون سنوات گذشته دردستورکار ستاد اربعین این اداره‌کل قرار دارد.

 در سال گذشته بیش از 14 هزار و هفتصد زایرزنجانی با تعداد 476 دستگاه اتوبوس از مرزهای -مهران – خسروی – شلمچه و چذابه جهت شرکت درمراسم اربعین حسینی وارد عراق شدند.     

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.