بازدید سایت : ۴۵۷۲۲

◄ بهره برداری از ۶۰ کیلومتر روکش آسفالت محورهای ارتباطی آذربایجان غربی به مناسبت هفته دولت

با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور و به مناسبت هفته دولت ۶۰ کیلومتر روکش آسفالت محورهای ارتباطی آذربایجان غربی به بهره برداری رسید.

بهره برداری از ۶۰ کیلومتر روکش آسفالت محورهای ارتباطی آذربایجان غربی به مناسبت هفته دولت
تین نیوز

با حضور معاون پارلمانی رئیس‌جمهور و به مناسبت هفته دولت ۶۰ کیلومتر روکش‎‌آسفالت محورهای ارتباطی آذربایجان‌غربی به بهره‌برداری رسید که هشت محور روستایی و 15 محور بین‌شهری از شبکه راه‌های ارتباطی استان را شامل می‌شود.

 به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی، برای بهره‌برداری از این میزان طرح روکش‎‌آسفالت در محورهای ارتباطی آذربایجان‌غربی بیش از 221‌هزار میلیون ریال اعتبار از محل اعتبارات ملی و استانی هزینه شده است که هدف آن رونق اقتصادی، سهولت در امر عبور و مرور و تردد وسایل نقلیه، ایمن‌سازی محور و افزایش میزان رضایت‌مندی اهالی منطقه، مسئولین و مسافران از وضعیت راه‌های موجود است.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در مراسم بهره‌برداری از ۶۰‌کیلومتر روکش‎‌آسفالت محورهای ارتباطی آذربایجان‌غربی گفت: حفظ جان هم‌وطنان و برقراری احساس امنیت و اعتماد در بین مردم جهت انجام سفرهای ایمن و همچنین گسترش راه‌های امن در جهت توسعه زیرساخت‌های اقتصادی و رونق همه‌جانبه یکی از مهم‌ترین رئوس کاری دولت به شمار می‌رود.

حسینعلی امیری با اشاره به جایگاه آذربایجان‌غربی، در شبکه معابر بین‌شهری کشور اذعان داشت: این استان به‌عنوان یک هاب اقتصادی در شمال غرب کشور از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و با توجه به وجود پنج‌پایانه مرزی رسمی زمینی و تردد ناوگان‌های بین‌المللی و ترانزیتی باید توسعه شبکه معابر بین‌شهری در این منطقه بیش‌ازپیش موردتوجه قرار گیرد.

 وی ادامه داد: با تلاش‌های انجام‌شده کشور در مسیر آبادانی است و همه مردم و مسئولان باید دست‌به‌دست هم دهند تا مسیر توسعه سهل و مشکلات کشور کاهش یابد.

این مقام مسئول بابیان این‌که حذف نقاط پرحادثه و کاهش آمار تلفات جانی یکی از دغدغه‌ها و اولویت‌های اصلی دولت است، یادآور شد: بهسازی و نوسازی ناوگان نیز در کنار بهسازی و توسعه شبکه‌های ارتباطی می‌تواند این حلقه از زنجیره توسعه را تکمیل‌تر نماید که در این خصوص برنامه‌های خوبی در دست اقدام است و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد نتیجه مطلوب آن در تمامی بخش‌ها باشیم.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.