بازدید سایت : ۵۶۱۵۹

◄ مردم، مشکلات راه‌ها را به سامانه 141 گزارش کنند

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی، عنوان کرد: از مردم و مسافران انتظار می‌رود هرگونه مشکل احتمالی در محورهای استان را با سامانه 141 به ما گزارش کنند.

مردم، مشکلات راه‌ها را به سامانه 141 گزارش کنند
تین نیوز

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان‌شمالی بابیان این‌که سامانه‌141 آماده پاسخگویی به کاربران راه‌ها است گفت: سامانه 141 به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به مسافران و کاربران جاده‌ای است و در صورت انعکاس مشکلات، عوامل راهداری در اسرع وقت نسبت به رفع نواقص و مشکلات اقدام می‌کنند.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان خراسان‌شمالی، امین بهزادنیا افزود: گشت‌های راهداری این اداره‌کل به‌صورت منظم در جاده‌ها حضورداشته و مشکلات و نواقص احتمالی را شناسایی و برای رفع آن اقدام می‌شود اما مسافران و کاربران جاده‌ها هم می‌توانند دراین‌باره با گزارش مشکلات، به حل آن کمک کنند.

وی خاطرنشان کرد: عمده‌ترین مشکلات و نواقص که در فصل تابستان به این سامانه گزارش می‌شود نواقص و ایراد در روشنایی جاده‌ها، وجود نقص در تابلوها، تصادف حیوانات در جاده‌ها و یا وقوع حوادث ترافیکی است.

 رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان‌شمالی، اظهار کرد: در زمستان نیز یخ‌زدگی و لغزندگی سطح جاده عمده‌ترین علت تماس با سامانه 141 را به خود اختصاص داده است.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.