بازدید سایت : ۳۵۰۴۷

◄ رشد 19در صدی جابه‌جایی کالا در هفت‌ماه سال‌جاری

روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل، رشد 19 درصدی جابه‌جایی کالا در هفت ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل اعلام کرد.

 رشد 19در صدی جابه‌جایی کالا در هفت‌ماه سال‌جاری
تین نیوز

معاون حمل‌ونقل اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان جنوبی، گفت: بررسی انجام‌شده از سیستم مدیریت کنترل بارنامه نشان می دهد تناژ جابه‌جاشده در هفت ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل به میزان 19‌درصد رشد داشته و سفرهای کامیونی نیز نسبت به مدت مشابه سال قبل 12‌درصد رشد داشته است.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان جنوبی، مهدی گرجی افزود: در این مدت بیش از 9/2‌میلیون تن کالا با حدود 192 هزار سفر کامیون و وانت‌بار در سطح استان به مقاصد درون و برون‌استانی جابه‌جا شده است که عمده کالاهای جابه‌جا شده از مبدا استان به ترتیب سیمان‌، زغال سنگ، انواع سنگ، خاک معدنی، خاک معدنی، انواع کاشی، سرامیک و ... بوده است.

گرجی افزود: در حال حاضر تعداد 8826 نفر راننده حمل‌ونقل کالای استان اعم از ناوگان باری در حمل‌ونقل کالای استان با استفاده از 4747 دستگاه انواع تریلی، کامیون، کامیونت و وانت‌بار در این حوزه فعال هستند و عمر متوسط ناوگان باری حمل‌ونقل کالای استان برابر 82/12 سال است که نسبت به عمر ناوگان باری حمل‌ونقل کالای کشوری (17.04 سال) و عمر متوسط ناوگان بار 78/7 سال بوده که نسبت به عمر ناوگان بار حمل‌ونقل کالای کشور (02/8) سال جوان تر بوده و از وضعیت مطلوبی برخوردار است.

معاون حمل‌ونقل اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان در پایان خاطرنشان کرد: پیگیری حمل نهاده‌های دام و طیور و کالاهای استراتژیک استان از سایر مبادی کشور از جمله اقدامات صورت گرفته در مهرماه بوده و توزیع لاستیک حمایتی نیز با توجه به تعداد و نیاز ناوگان در سراسر استان صورت می‌گیرد.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.