بازدید سایت : ۳۵۰۴۷
داریوش امانی:

◄ مشکل لاستیک رانندگان تا پایان سال حل می‌شود

تأمین لاستیک وظیفه سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای نیست اما چون دغدغه رانندگان دغدغه ما هم بود در این مسئله ورود کردیم.

مشکل لاستیک رانندگان تا پایان سال حل می‌شود
تین نیوز

دو میلیون حلقه لاستیک خودروهای سنگین ثبت‌سفارش شده و پیش‌بینی می‌شود با توزیع این تعداد لاستیک، مشکل رانندگان تا پایان سال حل شود. داریوش امانی، معاون حمل‌ونقل سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با اعلام این خبر گفت: تأمین لاستیک وظیفه سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای نیست اما چون دغدغه رانندگان دغدغه ما هم بود در این مسئله ورود کردیم.

به‌گزارش تین‌نیوز به نقل از ایرنا، امانی در همایش بزرگداشت روز ملی حمل‌ونقل و راهداری در اصفهان افزود: در جلسه اخیر با رئیس مجلس مقرر شد مباحث مربوط به‌قرار گرفتن شغل رانندگی در زمره مشاغل سخت و زیان‌آور در مجلس پیگیری شود.

امانی همچنین با اشاره به این‌که یکی از دغدغه‌های بزرگ رانندگان، بیمه درمان و تکمیلی است، افزود: در این بخش مقرر شد صندوقی تعریف‌شده و برای همیشه مشکلات این حوزه برطرف شود.

او بابیان این‌که در سال‌های گذشته حجم بار 40 درصد افزایش‌یافته اما ناوگان حمل‌ونقل 120 درصد رشد کرده است، اظهار داشت: این توسعه نامتوازن سفره رانندگان و سایر فعالان صنعت حمل‌ونقل را کوچک‌تر کرده است.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • afshin.jafari

    باسلام باعرض معذرت ،ماکه اتوبوس داریم و داخل سایتهای عسلویه کار میکنن چطوری وازچه راهی برای ثبت نام لاستیک های سوبسیددار اقدام کنیم ،باتشکر