◄ رضایت 80 درصد کاربران از پاسخگویی اپراتورهای سامانه تلفنی 141
براساس نظرسنجی از کاربران و تماسگیرندگان با سامانه تلفنی مرکز مدیریت راههای کشور (141)، 80 درصد کاربران از کیفیت پاسخگویی اپراتورهای سامانه تلفنی 141 در آذرماه سال جاری رضایتمندی داشتند.
براساس نظرسنجی از کاربران و تماسگیرندگان با سامانه تلفنی مرکز مدیریت راههای کشور (141)، 80 درصد کاربران از کیفیت پاسخگویی اپراتورهای سامانه تلفنی 141 در آذرماه سال جاری رضایتمندی داشتند.
به گزارش تیننیوز و به نقل از روابطعمومی سازمان راهداری و حملونقل جادهای، علیاکبر آشوری رئیس مرکز مدیریت راههای کشور بابیان این خبر، اظهار کرد: کل تماسهای سامانه تلفنی 141 در آذرماه سالجاری بالغبر یکمیلیون و 200 هزار تماس بوده است که 99 هزار و 710 تماس تلفنی مربوط به پخش پاسخگویی اپراتورهای 141، بوده است.
وی افزود: مجموع بازدید کاربران وبسایت 141 در آذرماه بالغبر 5 میلیون و 137 هزار مورد و مجموع درخواست کاربران در اپلیکیشن همراه 141، 573 هزار و 715 درخواست به ثبت رسیده است.
آشوری یادآور شد: بیشترین تماسها با سامانه تلفنی 141 و سهم آنها از کل تماسها در آذرماه مربوط به استانهای تهران، مازندران و البرز بوده است.
رئیس مرکز مدیریت راههای کشور در ادامه خاطرنشان کرد: در 9 ماهه ابتدای سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته، تماسهای سامانه تلفنی 141 به میزان 25 درصد، بخش پاسخگویی سامانه تلفنی 141 به میزان 35 درصد و پیامک ارسالی به سامانه 1000141 به میزان 15 درصد افزایش داشته است.