بازدید سایت : ۴۴۹۷۹
شهرکی‌ثانوی خبر داد:

◄ آخرین وضعیت توسعه مجتمع‌های خدماتی–رفاهی در جاده‌های کشور

تعداد 735 مجتمع خدماتی – رفاهی در طول 8300 کیلومتر از راه‌های کشور به بهره‌برداری رسیده است و تعداد 435 فقره هم در حال ساخت است که پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال 99 به بهره‌برداری برسد.

آخرین وضعیت توسعه مجتمع‌های خدماتی–رفاهی در جاده‌های کشور
تین نیوز

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز حمیدرضا شهرکی ثانوی مدیرکل دفتر سرمایه‌گذاری و نظارت بر بهره‌برداری سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، آخرین وضعیت توسعه مجتمع‌های خدماتی – رفاهی در کشور را تشریح‌کرد.

وی به خبرنگار ما گفت: تعداد 735 مجتمع خدماتی – رفاهی در طول 8300 کیلومتر از راه‌های کشور به بهره‌برداری رسیده است و تعداد 435 مورد هم در حال ساخت است که پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال 99 به بهره‌برداری برسد.

وی گفت: توسعه تیر پارک‌ها به‌ویژه در محورهای ترانزیتی از دیگر برنامه‌های در دست اقدام سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای است که جهت جذب سرمایه‌گذار از طریق استان‌ها فراخوان انجام‌شده است.

او گفت: فراخوان احداث مجتمع‌های خدماتی رفاهی با مشارکت بخش خصوصی نیز در مسیرهای هدف گردشگری (فرعی و روستایی) انجام‌شده است که امید است هر چه زودتر به مرحله اجرا برسد

شهرکی‌ثانوی هم‌چنین در خصوص نتایج بازنگری در طرح جامع مجتمع‌های خدماتی–رفاهی گفت: عمده اصلاحات انجام‌شده در راستای وظایف سازمان جهت ارائه خدمات موردنیاز در طول راه‌ها و ارتقا ایمنی عابران و ایجاد فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه حمل‌ونقل جهت‌بخش خصوصی است؛ بر همین اساس با توجه به نوع راه‌ها، تعیین فواصل احداث مجتمع‌ها در انواع راه‌ها، اجزا و مساحت مجتمع‌ها بر اساس محوریت خدمات مربوطه تعیین‌شده و در این زمینه با همکاری سایر سازمان‌های مسئول این مهم انجام می‌شود.

بر اساس اعلام شهرکی‌ثانوی در چارچوب طرح تفصیلی و با توجه به هماهنگی و همکاری سازمان امور اراضی 495 نقطه از اراضی ملی در محورهای جاده‌ای کشور به تائید کمیته مکان‌یابی سازمان رسیده است و فراخوان عمومی جهت جذب سرمایه‌گذار انجام‌شده است.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.